Gå til innhold

Da er jeg dessverre tilbake i "bli gravid" igjen... .-(

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Etter en koselig drøy mnd på 1 trimester er jeg tilbake til start .-(

Hatt en MA i uke 10, sitter nå og venter på at Cytotecen skal virke..

Da har jeg opplevd en SA, en kjemisk grav og en MA på et halvt år, da er det vel ikke flere muligheter igjen før jeg kanskje kan gjennomføre en graviditet! Håper jeg kommer raskt i gang med normal syklus igjen, vil ikke ha noen flere forsinkelser nå. Det må da være min tur snart! Eneste lyspunktet er jo at jeg i alle fall blir ganske lett gravid da, men liten trøst i det akkurat nå.. Sukk.

Fortsetter under...

Hei jenter! Etter en koselig drøy mnd på 1 trimester er jeg tilbake til start .-( Hatt en MA i uke 10, sitter nå og venter på at Cytotecen skal virke.. Da har jeg opplevd en SA, en kjemisk grav og en MA på et halvt år, da er det vel ikke flere muligheter igjen før jeg kanskje kan gjennomføre en graviditet! Håper jeg kommer raskt i gang med normal syklus igjen, vil ikke ha noen flere forsinkelser nå. Det må da være min tur snart! Eneste lyspunktet er jo at jeg i alle fall blir ganske lett gravid da, men liten trøst i det akkurat nå.. Sukk.

Trist :-(

Vi er flere som er her inne "ufrivillig". Enn så lenge får vi prøve å laget det hyggelig her og håpe at oppholdet ikke blir langvarig!

Varm klem til deg og masse lykke til videre :-)

Gjest Lindus :) 1 SA + 1 MA

Ja, supersnusken...da er vi i samme båt. Her ble lillebror "født" i går kveld....skulle vært 17 uker i dag...dette er min andre abort siden april. Hadde en SA i uke 5+3 i april, og nå er missed abortion i uke 16+3....vet ikke helt om jeg kommer inn hit igjen....men vi har jo ønsket oss et barn til...vi er jo heldige og har friske barn fra før...så vi får se hva fremtiden bringer. ønsker deg utrolig masse lykke til i tiden fremover :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...