Gå til innhold

Hvordan i huleste skal jeg greie å bli gravid når...

Anbefalte innlegg

jeg begynner alltid å spotte ca en uke før IKM? :(

Jeg er så innmari lei av å alltid begynne å småblød dager før mensen,da skjønner jeg at tr er på vei.

Vi har prøvd i 10mnder nå og håpet er der alltid etter El, men en uke etter begynner spottingen...

Noen som har en forklaring, oppmuntrende svar eller hatt det samme men fortsatt greid å bli gravid?

Jeg føler at jeg har lyst å gi opp snart, for hvordan skal det stakkars spire greie å klamre seg fast, hvis småblødningene kommer så tidlig?

Fortsetter under...

Hei, kjenner til det der ja. Først må du til Gyn å sjekke at alt et i orden, så ber du om progesteronstøtte. Høres ut som kort lutealfase. Er en tråd som heter lutealfase, der står det masse flott info.

Når du spotter så tidlig, så er det ofte et tegn på lav progesteron. Dersom du ikke har lyst å dra på noe utredning enda, så prøv Wild Yam, det er en naturlig medisin som får opp progesteron nivå :) Du får kjøp 100 piller til 118kr på:

http://urtesenteret.no/index.php?productID=2850

Lykke til :)

Tusen takk for svar jenter, følte at jeg ble litt beroliget nå ihvertfall:) Jeg skal til legen om to ukes tid, hvis han ikke vil ta utredning på meg, så skal jeg prøve wild yam:)

Lykke til Khloe :) Håper ting ordner seg for deg, og du blir gravid om ikke lenge, tvi tvi :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...