Pinnedyret Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Hei. Et stykk bekymret meg her. Har mange symtomer. Oppblåst i magen Nedpress i bekkenet Det føles som om noen av og til river og sliter "der nede" Kaffi smaker ikke godt lenger Trøtt hele tiden, og da mener jeg HELE tiden, uansett hvor mye eller lite jeg har sovet så er jeg trøtt. økt utflod Meeen alle tester jeg tar er negative. Brukt både A1 sin og fra billigetester.no Ikke kan jeg fatte at jeg kan være gravid, da jeg går på cerazette, og har gått på disse i flere år, har heller ikke hatt mensen på flere år pga p-pillene. Vært flink å ta dem til riktig tid også. Nå har jeg ikke tatt pilliene siden onsdag, (har heller ikke hatt sex siden onsdag) og normalt sett, de gangene jeg har latt vær å ta dem på så lang tid så har jeg begynt å spottblø bare etter et par dager, men det har ikke skjedd denne gangen. Skal til legen imorgen, men vil høre litt synspunkter her inne fra? Aner ikke hva jeg skal si til eventuelt kommende far, da vi nettopp er blitt i lag, kjent hverandre i litt over 3 mnd.
robot Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Når du går på p-piller og tester negativt, er du antagelig ikke gravid. Selv om du opplever ting som kan være graviditetssymptomer.
Pinnedyret Skrevet 2. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2012 Tusen takk for svar, robot Da er det vel bare å høre med legen ka det kan være da. Fordi har aldri opplevd dette tidligere når jeg har gått på p-piller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå