Gå til innhold

Noen 3. gangs fødende her?

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr. 3 og er 21 uker på vei. Har hatt kynnere siden ca uke 15, men siste dagene har jeg hatt mye og litt harde kynnere. Våknet i natt og hadde en skikkelig vond... Synes magen har vært hard hele formiddagen, men det har ikke vært vondt. Blir litt bekymret kjenner jeg:( Vet jo at kynnere er normalt og at det er vanlig at man får fler/litt kraftigere for hvert svangerskap. Men når blir det "unormalt" mange. Går til en lege som mener at det meste er normalt så får ikke noen gode svar hos henne dessverre.

Så dere andre som venter nr. 3, hvor mye kynnere har dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143967874-noen-3-gangs-f%C3%B8dende-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med min 3 hadde jeg forfedrelige kynnere døgnet rundt fra uke15 ca, med nr 4 var det litt bedre. Har minst nå med nr 5, men det kommer noen dager hvor det er ganske mye og vonde kynnere, men ikke hele tiden. Er ganske normalt, følger med pga min kortere livmorhals, så får god oppfølging.

Annonse

Har kynnere hver dag, og har hatt det siden uke 11-12. Syntes det var veldig tidlig å få kynnere, men det er normalt etter det jeg har forstått.

Er 21 uker nå, og kynnerne er normalt ikke vonde. Men innimellom får jeg noen "tak" som er veldig ubehagelige. Likevel er jeg ikke så bekymret, for jeg har ingen andre symptomer på at noe er galt. Jeg kjenner spark fra babyen hver dag, og det beroliger meg.

Nå er jeg bare 10uker så ikke merket kynnere enda... Men har ei lita ei på 5,5mnd så husker fra sist. Er nr tre i magen nå,storebror er 2,5år.

Hadde mye mer kynnere med misntejenta i forhold til storebror. Var på sykehus flere ganger med maserier på slutten å..slitsomt:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...