englespire Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 jeg og min kjære har gått litt berserk i denne redebyggingen (mest jeg, men jeg skylder på han likevel ) vi har kjøpt vogn, seng, dyner, bæresele, lekegrind, vognpose osv. vi har kjøpt inn masse klær, kosekluter, stellematte, stellesaker, stellebag og egentlig alt annet jeg kan komme på at bebis trenger den første tiden... men så kommer da problemet vårt... Besteforeldrene vil jo også være med å kjøpe inn til bebis, og hva skal vi ønske oss? de syns det var ganske kjedelig når vi sa at vi ønsket oss klær i str 6-9 mnd og oppover, for vi har allerede kjøpt så mye i de små størrelsene.... så nå prøver jeg å skrive ønskeliste, også er jeg HELT blank... kan noen hjelpe til...?
Lisse_01 Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 He he. Vi har hatt det helt likt her. Vi har gått berserk og kjøpt alt for mye. Her kjøper mormor og morfar stellebordet, og farmor og farfar Stokke dagseng og vippestol. Men hvis alt allerede er kjøpt. He he... Har dere f.eks uro? De er dyre, finner bare fine til rundt 500 kr. Eller et sånn lekestativ man ligger under på en matte? Noe til barnerommet? Vanskelig
mammas skatter <3 Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 hva med stokke tripptrappstol med newborn sett? uro til seng, bilstol eller vogge. å leikematte med uro.
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Stelleprodukter, ullklær, matte til å ha på gulvet, vippestol for eks....
anonym91 Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 baby gym og vippestol har vi spart pga jule gaver ol. vansklig og ikkje kjøpe alt selv her har vi uttsett lammeskin og pga vi kan ønske oss det. ull klær og står på lista. vi har og kjøpt mye av små klær pga eg vil ha de fedig vaska og på plass når baby kommer. og slippe og måtte tenke på at eg mangler noe. men merker besteforeldrer har lyst og kjøpe inn litt ja vi fikk foresten penger til utstyr av svigermor. det var greit så sa vi at den gjekk til seng. så kunne vi velge selv og ho slapp og kjøpe noe vi ikkje vil ha (eg er ganske kresen )
November-spire-79 Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Barnebøker og cd`er til den lille
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Har samme problem både fordi jeg har svart belte i shopping, har fått tak i stort sett alt jeg har ønsket meg på halvpris, og fordi vi venter gutt nr2:-) så det er grenser for hva vi trenger.. Har sagt att vi ønsker oss sengetøy til baby, det er jo koselig att han får litt nytt. Også har vi, foreløpig:-P, spart lekematte/babygym og bæresele. Er greit å ønske seg litt bøker, leker ol da:-)
My_my Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 Flaskesterilisator... Jeg ammet snuppa til hun var 15 mnder, men det gikk likevel en hel del flasker....-og jeg kan nok ikke beskrive med ord hvor lei jeg var av å vaske og koke de hersens flaskene og alle delene... Kommer helt klart til å anskaffe en sterilisator nå når nr. 2 kommer!
Kulaa Skrevet 2. september 2012 #10 Skrevet 2. september 2012 Lammeskinn Veldig fint å ha vinter og sommer!
Førstegangsmini Skrevet 2. september 2012 #11 Skrevet 2. september 2012 Kanskje litt ting man kan bruke når de blir litt eldre som eventyrbøker, bæremeis, matboks til barnehagen, obos-medlemsskap, penger til utdanning, sangbøker, badebalje, baby bjørn el bæresjal, sengetrekk til neste størrelse på dyne (vi har kjøpt bare liten dyne til vugge som er mindreenn den dyna de bruker til sprinkelseng), trehjulssykkel etc
Arnardo Skrevet 2. september 2012 #12 Skrevet 2. september 2012 Synes du skal ønske noe til deg selv jeg Høres ut som den lille har det meste! En du derimot vil nok ut å fornye garderoben etter hvert, eller kanskje ny frisyre
Gjest Nina10 Skrevet 3. september 2012 #14 Skrevet 3. september 2012 samme problem her, har vært tidlig ute med og shoppe:) Har ønska meg sånn leke greie de ligger på med sånn som henger over og uro. Leker er innmari dyrt så det kan det jo være greit og ønske seg:) Ellers er det lettest og ønske seg klær så kan du i verstefall bytte hvis det ikke passer eller du har det samme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå