Gå til innhold

Voksi Classic eller Voksi Multifunction?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer? Er eneste forskjellen på de at Multifunction kan ha en plate i? Er de ellers helt like? Tips mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Voksi classic til førstemann og er ikke fornøyd i det hele tatt, syns den er klumpete og alt for stor til bagdelen i vogna. Den er varm og god, men hvis jeg skulle kjøpt ny nå ville jeg heller gått for voksi urban.

Skrevet

Jeg har en dunpose fra før, men jeg vil ha en som babyen kan vokse med over i sportsvognen med. Men den Voksi Urban, hvordan fungerer den vokse-i delen av den da??

Skrevet

Åja, du fÅr den mÅ en mÅte med i to forskjellige størrelser? Men det er ikke noe bytte mellom sommer og vinter eller?? Funker den til begge allikevel...??

Skrevet

Hm... jeg er kjempefornøyd med min Voksi Classic, jeg... Nettopp fordi den har passet så godt i alle vognene mine. Den eneste gangen den ikke har passet, var da jeg brukte søskenvogn på de to minste og måtte ha en liten softbag til minstemann. Der fikk jeg ikke plass til Voksiposen. Men ellers har den vært genial å kunne bruke i alle vognene -og ikke minst å kunne knyte opp og legge på gulvet når vi har vært rundt på tur:-)

Skrevet
Noen som har erfaringer? Er eneste forskjellen på de at Multifunction kan ha en plate i? Er de ellers helt like? Tips mottas med takk! :)

Jeg har voksi classic med bæreplate i :P Er de kanskje akkurat de samme?

Skrevet

Jeg har voksi classic med bæreplate i :P Er de kanskje akkurat de samme?

Det høres absolutt slik ut!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...