Gjest Mammantil2prinser Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Da flytter jeg inn hit! helt surrealistisk at jeg plutselig skal inn hit må jeg si! Men er det noen andre "nye" her inne? føler liksom alle nærmer seg slutten av hvert trimester når jeg kommer...Hehe men er OVERLYKKELIG over å være i siste trim.
November-spire-79 Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Velkommen Jeg er ny her, men har surra meg litt inn her innimellom siden det er så koselig forum Alle driver å føder hele tiden, og det er gøy å lese. Da virker det ikke så lenge til det er min tur Er i uke 30 i morgen
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Har vert her jeg også..elsker å lese fødselshistoriene
englespire Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 jeg flyttet inn her på fredag, så jeg er rimelig ny nå er det bare siste innspurt igjen, så kommer endelig de etterlengtede babyene våre
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 jeg flyttet inn her på fredag, så jeg er rimelig ny nå er det bare siste innspurt igjen, så kommer endelig de etterlengtede babyene våre Kjenner det kribler litt i magen har ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid engang må se baby først tror jeg sa det mannen og her en dag, tok meg på magen og sa at det ikke hadde gått helt opp for han <3 herligt
Vinterblomst Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 Velkommen! jeg er uke 31+ så har mange uker igjen.. eller ikke ser at noen får mange uker før tiden... brrr.. ikke klar for det akkurat nå iallefall
Nostalgia Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 Velkommen:)er selv 30 uker imorg . Godt å være i siste trimester:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå