Gå til innhold

ENDELIG! :)

Gjest Mammantil2prinser

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Da flytter jeg inn hit! :) helt surrealistisk at jeg plutselig skal inn hit må jeg si! :)

Men er det noen andre "nye" her inne? :) føler liksom alle nærmer seg slutten av hvert trimester når jeg kommer...Hehe ;) men er OVERLYKKELIG over å være i siste trim. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen ;) Jeg er ny her, men har surra meg litt inn her innimellom siden det er så koselig forum ;) Alle driver å føder hele tiden, og det er gøy å lese. Da virker det ikke så lenge til det er min tur ;) Er i uke 30 i morgen ;)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Har vert her jeg også..elsker å lese fødselshistoriene :)

Skrevet

jeg flyttet inn her på fredag, så jeg er rimelig ny :)

nå er det bare siste innspurt igjen, så kommer endelig de etterlengtede babyene våre :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

jeg flyttet inn her på fredag, så jeg er rimelig ny :)

nå er det bare siste innspurt igjen, så kommer endelig de etterlengtede babyene våre :)

Kjenner det kribler litt i magen :) har ikke gått helt opp for meg at jeg er gravid engang :) må se baby først tror jeg :P sa det mannen og her en dag, tok meg på magen og sa at det ikke hadde gått helt opp for han <3 herligt

Skrevet

Velkommen inn alle sammen :)

Skrevet

Velkommen! jeg er uke 31+ så har mange uker igjen.. eller ikke :) ser at noen får mange uker før tiden... brrr.. ikke klar for det akkurat nå iallefall :)

Skrevet

Velkommen:)er selv 30 uker imorg . Godt å være i siste trimester:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...