Gå til innhold

Er det noen som har vært på veldig tidlig ul her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må få blodfortynnende sprøyter i svangerskapet og siden jeg har mistet 2 ganger ville gyn at jeg skulle begynne med engang jeg ble gravid igjen. Men jeg får ikke begynne med sprøytene før jeg har vært på ul..skal på ul på mandag og så får jeg begynne med sprøytene etter det da. Men jeg er jo bare 4+2 i dag, så kan jo ikke skjønne at de kan se noe som helst så tidlig? Legen går jo ut fra siste mens og mener jeg er 5+1 i dag, men jeg har jo sykluser på 35-45 dager, og da sier det seg jo selv at el ikke var på dag 14. Temper og mener jeg er 4+2 i dag ved hjelp av fertility friend. Håper jo selvsagt at jeg er så mye som 5+3 på mandag, men det er ikke spesielt realistisk.

Så spm er egentlig om noen har hatt så tidlig ul og om de i det hele tatt kunne se at du var gravid? Legen jeg snakket med i dag sa at ul-apparatene i dag er så gode at de kan se en liten "boble" med innhold..men han tror jo at jeg vil være 5+3 på mandag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg hadde en innvendig tidlig ul i uke 4+.

En dyktig gynekolog som så en "stor" sort flekk,

han konkluderte med at jeg var gravid ja.

Jeg sa heller ikke hvor langt jeg var på vei,

det regnet han ut utifra den sorte flekken.

Nå sover den sorte flekken godt i voggen sin.

En fin liten pike.

Masse lykke til!

Skrevet

Åh, tusen takk for svar :) SÅ koselig med den lille "flekken" som nÅ sover i vogga si :)

Da hÅper jeg pÅ at gyn ser en flekk der pÅ mandag :)

Skrevet

Var på ul i dag..jeg mener selv jeg er 4+4, men han kunne ikke se noenting. Tok en urinprøve og den var positiv, så tok jeg blodprøve og skal ta en ny imorgen. Han sa det kunne være for tidlig å se noe eller det kunne bety at det har stoppet opp og at det kommer en abort snart. åh, kommer til å være nervevrak i morgen mens jeg venter på svar :(

Skrevet
Var på ul i dag..jeg mener selv jeg er 4+4, men han kunne ikke se noenting. Tok en urinprøve og den var positiv, så tok jeg blodprøve og skal ta en ny imorgen. Han sa det kunne være for tidlig å se noe eller det kunne bety at det har stoppet opp og at det kommer en abort snart. åh, kommer til å være nervevrak i morgen mens jeg venter på svar :(

Masse lykke til,håper svaret er positivt og at det bare var for tidlig å se noe nå. Tvitvi:)

Skrevet

Jeg hadde en celleprøve en gang, da så legen en en prikk eller 2, noe som kan være tegn på en tidlig graviditet, og det stemte. Var ca 3+4 den gangen. En veldig dyktig gyn som da brukte innvendig ul. Prikken ble til en nydelig gutt som nå er 2 år:) Ser ikke noe særlig på ul før uke 6+5++++

Skrevet

Vet ikke hvor dyktig han var..men han sa ingenting om slimhinner eller noe, kun at han ikke kunne se noe graviditet. Leser at man kan se at slimhinnene er fortykket hvis man er gravid. Jaja, det vil vise seg imorgen da..om alle gode ting er 3 :) Jeg føler jeg jo litt gravid siden jeg holder på å sulte ihjel støtt :P Håper håper håper at det stiger litt til imorgen!

Skrevet

Der var stigning, så da er jeg fortsatt gravid og det går så langt rett vei :D

Skal få resept i morgen og får starte da med fragminsprøyter og albyl e. Gyn mente jeg er mellom 4 og 5 uker siden han ikke så noe på ul, og det stemmer godt med at jeg mener jeg er 4+5 i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...