Gravid1991 Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Nå begynner jeg å føle på det å gå gravid! Har vært kjempe heldig i begynnelsen av svangerskapet, ingen kvalme og nesten ingen plager, litt bekkenplager tidlig.. Men ellers frisk og rask! Nå derimot (uke31) har jeg ofte bekkenplager, magen presser mye og det er mye aktivitet som kan bli litt slitsomt, legg kramper på natten, en mage som er for stor til at jeg kan ligge som jeg vill og utrolig masse do besøk iløpet av endag! Sure oppstøt nesten hele dagen, tåler ikke drikke noe annet en vann om jeg skal slippe unna de.. Noen som kjenner seg igjen ? Gleder meg masse til å se baby'n i magen <3 Håper den siste tiden går fort
Izzie Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Høres ut som om jeg skulle skrevet det selv. Kjenner meg godt igjen. Er i uke 32 og har alle de samme plagene. Men det er heldigvis ikke så lenge igjen. Lykke til videre : )
Gravid1991 Skrevet 2. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2012 Nei, heldivis ikke lenge igjen! Noen dager syns jeg ikke det er lenge i det heletatt, mens andre ganger syns jeg det høres kjempe lenge ut Hehe! Er ikke enkelt! Var du mye plager i starten av svangerskapet da? Kvalme ol?
Bustetroll Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Jeg har det også slik. Er 29 + 3 i dag. De fleste unge gravide jeg kjenner, har sluppet unna de tidlige plagene som kvalmen osv. Jeg selv slapp unna den, men hatt total mangel på energi en god stund, og fortsatt. Nå går det litt opp og ned. Har også vært plaget med bekkenet en god stund nå.. Det blir bare værre og værre, så håper ikke det blir veldig mye værre de neste ukene. =(
Izzie Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Nei, heldivis ikke lenge igjen! Noen dager syns jeg ikke det er lenge i det heletatt, mens andre ganger syns jeg det høres kjempe lenge ut Hehe! Er ikke enkelt! Var du mye plager i starten av svangerskapet da? Kvalme ol? Nei, ikke kvalm i begynnelsen av svangerskapet. Var ikke det sist heller (har en jente på 2 år fra før). Svangerskapene har vært veldig like. Plagene kommer snikene etterhvert hos meg.
Gravid1991 Skrevet 2. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2012 Dere begge har samme problemene som meg da skjønner jeg, men tror vi skal være kjempe takknemlig for at vi har sluppet unna kvalmen og oppkast, det må være helt forferdelig! Det er på en måte greit at plagene kommer nå på slutten for nå vet vi at vi snart er ferdige, men de som er kvalme fra begynnelsen kan jo ikke si noe, og det er leeenge til de er ferdige!! Så om plagene kommer nå så har det liksom ikke like mye å si.. Jeg har også lite energi til tider, men noen dager får jeg gjort veldig mye.. Håper vi alle får kose oss litt resten av svangerskapet!
Vinterblomst Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 jeg er også 31 uker pluss og begynner å merke diverse småplager som jeg tror kan bli ganske irriterende etterhvert har hatt lite plager ellers.. til krampene dine: tar du magnesium? helt fantastisk og en lifesaver. 300mg tabletter på apoteket
Gravid1991 Skrevet 2. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2012 jeg er også 31 uker pluss og begynner å merke diverse småplager som jeg tror kan bli ganske irriterende etterhvert har hatt lite plager ellers.. til krampene dine: tar du magnesium? helt fantastisk og en lifesaver. 300mg tabletter på apoteket Tror nok plagene kan bli irriterende ja, men ikke så veldig lenge igjen Nei, har ikke tatt det.. Hjelper det altså, da må jeg dra å kjøpe det imorgen! Krampene er jo så vonde, hadde en natt til igår og har faktisk vondt i leggen enda etter den! :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå