Gå til innhold

Testere i September :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg blitt inseminert for 3 gang, og har testedag 28 september (men kommer nok til å begynne testinga noen dager før)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da har jeg blitt inseminert for 3 gang, og har testedag 28 september (men kommer nok til å begynne testinga noen dager før)

Lykke lykke lykke til!!

Så utrolig spennende!! Jeg kommer nok rett etter deg, så vi får nok svar rundt samme tid! :) El tester morgen og kveld nå.

Hvor lenge etter positiv test ble du inseminert? Sliter så veldig med å finne det jeg tror er det rette tidspunktet.. Første forsøk ble jeg inseminert ca. 27 timer etter første positive EL test, og 2 gang ca. 17 timer etter. Så usikker på hva jeg bør prøve denne gang :P

Skrevet

Denne gang ble jeg inseminert 24 timer etter pos el-test. De to første gangene ble jeg inseminert tidligere og første gang også gravid. Hvis jeg husker riktig tror jeg det kan ha noe med sykluslengde å gjøre også. Dessuten tester jeg flere enn to ganger om dagen for å få lengst mulig tid til å fikse reise. Bruker billigtester så koster nesten ingenting, og da kan man ofte se når det begynner å skje noe. Men denne gang hadde jeg negativ test kl 8 uten at streken var i nærheten av positiv, testa igjen kl 11 og da var den knall positiv så da var det bare å komme seg ned :-)

Jeg håper så veldig det skal gå bra denne gang. Første gang hadde jeg ikke så store forventninger, for man kan jo ikke forvente å bli gravid første gang tenkte jeg. Det ble jeg imidlertid, men tidlig sa. Andre gang turde jeg heller ikke håpe særlig, for da tenkte jeg at man kan jo ikke forvente å bli gravid hver gang. Men denne gang håper jeg veldig sterkt, vil vil vil!

Skrevet

Håper du får til scanning denne gang, så du får bekrefta at el har skjedd eller vil skje snart når du blir inseminert.

Men det er viktig å huske at man bruker i snitt 3 pp på å bli gravid, og dette snittet øker til 4 pp ved ca 35 år - noe jeg minner meg selv på når jeg er litt utålmodig.

Og ventetiden blir så mye lenger for oss og det koster så mye penger, tid, planlegging og krefter.

Jeg krysser i alle fall fingrene for alle oss som prøver denne måneden, måtte vi få mange positive tester :-)

Skrevet

Jeg er såpass "ung" at det bøør gå denne gangen, med forsøk nr 3. Men, jeg vet jo at snitt er en ting, virkeligheten er en annen ;) Men håper virkelig det sitter for oss begge denne gangen!

Håper det blir scanning på meg, da får jeg litt mer ro i sjelen de 14 dagene man venter på å teste, for da vet man ihvertfall om man har inseminert på rett tidspunkt. Grunnen til at jeg er så usikker på tidspunkt, er at jeg leste en artikkel igår, av noen som hadde forsket på dette med eggløsning, og de sa at alle de hadde forsket på, hadde fortsatt egget ikke sluppet 34 timer etter positiv EL-test. Derfor tenker jeg at det kanskje er for tidlig å bli inseminert samme dag, hvis man får positiv test om morgenen. MEN; alle er vel forskjellige her også, det som er så vanskelig :P

Jeg testet etter EL i 4 tiden i natt, og nå kl 10, fortsatt negativt. Men jeg mistenker at det kanskje begynner å skje noe ikveld, så da får vi se om jeg kjenner denne kroppen rett eller ikke ;)

Skrevet

Makuahines- 1oktober ( men holder meg her inne for det jeg;))

Skrevet

Bra du fikk dratt ned, fikk du til scanning denne gang?

Selv syns jeg ventetiden er veldig lang denne gangen :-( er ikke lenger enn 4 dpo, og det føles som en evighet siden jeg var nede. Kommer til å begynne å teste ca på dag 8, og hvis de neste 4 dagene føles like lange blir det tungt. Og hvis jeg ikke får positiv test denne mnd så kan det bli vanskelig for meg å få reist i oktober, så den SKAL bare bli positiv, både for meg og dere andre!

Skrevet

Ja, fikk heldigvis til scanning! Hadde 2 follikler på 20 mm, så vet ikke om det betyr om begge kan bli sluppet jeg? Håper ihvertfall at vi traff på timingen denne gangen!

Ventetiden har en tendens til å bli lang ;) Er spent på hvordan ventetiden blir for meg denne gangen og..pleier å være flink de første dagene, til å prøøve å bare la tiden gå, men Så begynner VENTINGEN!

SKAL bli positiv for både deg og oss andre denne gangen!! September forsøkene kan bare bli positive alle sammen synes jeg! Blir vrient for oss i oktober også+at vi må kjøpe flere doser hvis vi må dra nedover, så det blir ett innhugg i lommeboka som ikke er så veldig velkomment akkurat nå.. :P Så HåPER viiiirkelig at dette forsøket sitter!!!

Skrevet

Så må jeg sessverre melde meg ut av september-testegjengen... Scanningen viste to fine folikler, men slimhinnen var for dårlig, noe som viste seg å komme av for høyt progesteron-nivå (påvist ved blodprøve). Uvisst av hvilken grunn, jeg har jo ikke vært gravid, legen kunne ikke si annet enn at "noen ganger gjør naturen ting vi ikke forstår"... Så da må jeg hoppe over denne runden, håpe tr kommer som den skal og satse på oktober isteden. Skuffa, og sliten av enda en nedtur, men man får bare holde motet oppe og håpe på bedre lykke neste gang! Masse lykke til, dere andre :)

Skrevet

Opplevde idag noe som mulig kan være festeblødning, så da får man jo enda større forhåpninger :)aldri opplevd før, men tør jo ikke tro noe heller... men prøver å holde hodet kaldt og klare å vente med å teste ca en uke til :)

Skrevet

Åhhhh, det er det helt sikkert! Så spennende! Håper for deg :-)

Jeg er 10 dpo i dag og testene er blenda. Vet det er litt tidlig, men tror ikke jeg er heldig denne gangen. Og i oktober blir det antagelig veldig vanskelig å ordne fri fra jobb, æsj, jeg håpa så veldig det skulle klaffe denne gang.

Skrevet

Åhhhh, det er det helt sikkert! SÅ spennende! HÅper for deg :-)

Jeg er 10 dpo i dag og testene er blenda. Vet det er litt tidlig, men tror ikke jeg er heldig denne gangen. Og i oktober blir det antagelig veldig vanskelig Å ordne fri fra jobb, æsj, jeg hÅpa sÅ veldig det skulle klaffe denne gang.

Ja, hÅper virkelig det VAR festeblødning, at det ikke bare er noe som skaper falske forhÅpninger. Man klarer jo ikke annet enn Å begynne og tro og hÅpe litt nÅr sÅnt skjer.. SÅ gleder meg til om en uke nÅr jeg vet svaret!

SÅnn er det her ogsÅ, oktober blir vanskelig Å fÅ til, sÅ hÅper sÅ inderlig at det skal klaffe denne mnd! FÅr hÅpe du fÅr en overraskelse da, og at testen blir positiv om noen dager! Som du sier, sÅ er jo 10 dpo tidlig!! Krysser fortsatt fingrene for deg jeg!

Skrevet

Lykke til i spennende dager, begge to!! Krysser fingre for både festeblødning og at 10 dpo er altfor tidlig :) Veldig bra hvis dere kan få klaff nå i september, så skal jeg ta meg av oktober, jeg ;)

Skrevet
Åhhhh, det er det helt sikkert! SÅ spennende! HÅper for deg :-) Jeg er 10 dpo i dag og testene er blenda. Vet det er litt tidlig, men tror ikke jeg er heldig denne gangen. Og i oktober blir det antagelig veldig vanskelig Å ordne fri fra jobb, æsj, jeg hÅpa sÅ veldig det skulle klaffe denne gang.

Hvordan stÅr det til der? Tatt noen flere tester?

Jeg er 8 dpo idag.. 5 dager til jeg skal teste! Gleder meg til Å fÅ bekreftet resultatet enten pÅ den ene eller andre mÅten. Ventingen er sÅ laaang.

Skrevet

I dag 12 dpo var den også negativ.

Så du MÅ bare få positiv test Makuahines, kan ikke ha en mnd her uten en positiv test!

Så satser vi på at du fikser oktober som du skrev AIK.

For jeg må ha veldig flaks og bytte flere jobbevakter for å få det til i oktober. Så jeg får tenke november, og heller ta det som en bonus om jeg får det til i oktober :-)

Skrevet

Hvordan gikk det forresten med deg koneogkone?

Skrevet
I dag 12 dpo var den også negativ. Så du Må bare få positiv test Makuahines, kan ikke ha en mnd her uten en positiv test! Så satser vi på at du fikser oktober som du skrev AIK. For jeg må ha veldig flaks og bytte flere jobbevakter for å få det til i oktober. Så jeg får tenke november, og heller ta det som en bonus om jeg får det til i oktober :-)

Da er det opp til meg å få positiv test ja! ;) Håper jeg får det! Selvom jeg skal teste 1 oktober da, så blir jo egentlig ikke september på meg heller :P

Håper du får det til i oktober/november da! :) Synes vi alle her inne kan få positive tester innen jul!! (Helst lenge før)

Skrevet

Var dum og tok en test idag, 9dpo. Blenda :( Men, prøver å holde motet oppe!

Fortsatt følelsen på at det har klaffet, men begynner jo å lure på om alt er i hodet.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...