Svale <3 Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Merkelig nok husker veldig lite fra forrige gang, er jo bare 4 år siden.. Er det greit å ta en time hos fastlege ganske raskt?
Mmbaby Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Blpr ønsker de tas mellom uke 10-12 så om du ikke har behov før så holder det vil jeg tro. Det min lege praktiserer og ihvertfall grattis med spire i magen
SiljeEjlis Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Jeg fikk time 17.09 og jeg er vel 5+4 tror jeg..
UngGravid92 Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Jeg reiste ganske tidlig til legen, men ble sendt hjem igjen med ny time siden jeg var altfor kort på vei. Hun ville vente til jeg var 8 uker på vei (anbefalt uke 8-12) , for da var det mer sikkert at det ikke ble SA. For hun sa det at hun kom til å bestille ultralydundersøkelse da, og det ville ikke vært noe moro å fått innkallelse til ultralyd dersom barnet ikke hadde klart seg. Så hun ville vente til det var mer sikkert
L&L Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Jeg har første svangerskapkontroll hos legen i uke 11. Tror det er vanligst med første sjekk rundt. Uke 10-12 så lenge det ikke er noe spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå