Gå til innhold

Abeidsavklaringspenger og permisjon - noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på AAP de siste årene og har innvilget ut året. Nå er jeg i permisjon og skal bare melde inn noen dager jeg mangler, men skal jeg fortsatt være registrert hos NAV? Altså, ja eller nei på det siste spørsmålet? Jeg vil tro det er nei, siden "kontrakten" går ut før permisjonen...?

Hjelp meg noen som kan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg svarte ja på det siste spørsmålet når jeg sendte det siste meldekortet mitt. Hvis ikke får vi vel ikke penger? Jeg fikk litt mindre penger den siste perioden, siden jeg begynte permisjonen en torsdag. Får foreldrepenger fra den dagen.

Skrevet

Hmm.. Godt spørsmål.. Jeg skal sende siste meldekort 9.sept.. H

Skrevet

Hmm.. Godt spørsmål.. Jeg skal sende siste meldekort 9.sept.. Går ut i permisjon 10.sept.. Tror jeg må ringe Nav å spørre om akkurat det.. For dt hadde jeg ikke tenkt på :-p

Skrevet

Hmm...ja tror jeg også bare må ringe og få det avklart... Foreldrepenger er jo en helt annen type ytelse, så jeg tror vel i utgangspunktet at man skal svare nei...men hvem vet med nav og det systemet de kjører :o

Skrevet

Ja, litt skummelt å trykke nei når man ikke vet.. Plutselig sitter man der uten penger :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...