Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Sjelden under 100 kr. Vi er to voksne og fire barn, de to eldste aktive idrettsgutter som spiser ganske mye mat. Et eksempel: 2 pk karbonadedeig. 1 pk fullkornspasta. 1 glass pastasaus 1 paprika 1 løk Noen sjampinjonger.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 ca. 80-120 kr to voksne og to barn.
Regnbuemamma Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Det varierer veldig, alt fra 30- 200... Men gjennomsnittet ligger vel på 55 kr tenker jeg.. vi er 2 voksne og 2 barn på 5 og 7.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Sjelden under 100 kr. Vi er to voksne og fire barn, de to eldste aktive idrettsgutter som spiser ganske mye mat. Et eksempel: 2 pk karbonadedeig. 1 pk fullkornspasta. 1 glass pastasaus 1 paprika 1 løk Noen sjampinjonger. Det synes jeg var veldig lite grønnsaker til seks personer. Vi bruker mer enn dette hos oss og er bare 2 voksne...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Tja, rundt 55-60 kroner, 2 voksene og et barn.. Blir en del i forhold til kjøt og grønnsaker
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 Ca 170 kr vil jeg tro. 2 voksne og 4 barn (derav to gutter som er begynt å spise like mye som voksne (og gjerne mer)). Noen dager er vi under 150 kr, andre dager over 200 kr. Da skal det sies at vi prøver å spise relativt sunt med enten salat eller grønnsaker til omtrent hver middag, og det er jo ikke akkurat billig.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Men dere som ligger på rundt 55-70 kr, hva i alle dager spiser dere da?
Tovehvit Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 Varierer veldig, men alt ifra 150-250 ish. Aldri tenkt over det^^ Her er vi 2 voksne og 3 barn, eldste eter oss ut av huset, mellomste er påvei dit, minste er veldig billig i drift^^
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #10 Skrevet 1. september 2012 Sjelden under 100 kr. Vi er to voksne og fire barn, de to eldste aktive idrettsgutter som spiser ganske mye mat. Et eksempel: 2 pk karbonadedeig. 1 pk fullkornspasta. 1 glass pastasaus 1 paprika 1 løk Noen sjampinjonger. Det synes jeg var veldig lite grønnsaker til seks personer. Vi bruker mer enn dette hos oss og er bare 2 voksne... Vi ha alltid salat ved siden av når vi spiser pasta, glemte bare å skrive det på De grønnsakene jeg skrev opp er de jeg kutter opp og har i stekepanna sammen med kjøttet...
det er berre mordi Skrevet 1. september 2012 #11 Skrevet 1. september 2012 Det er ikke så mye, tror jeg. Jeg kjøper kvanta av ting på tilbud og lager det aller meste av maten fra bunnen av, fryser ned porsjonspakninger så det går kjapt å varme opp igjen, og så er det vel begrenset hvor mye en voksen og en snart 3-åring klarer å trykke i seg. Ligger nok godt under 50-lappen, tipper jeg, sånn på det jevne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå