IrisBodlo Skrevet 1. september 2012 #1 Del Skrevet 1. september 2012 hvortid har dere fått overtidstermin? Jeg blir sittet igang 29. desember hvis ikke ting skjer av seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sologsommer Skrevet 2. september 2012 #2 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg blir satt igang 1 eller 2 dager etter termin, pga. alder (38) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 3. september 2012 #3 Del Skrevet 3. september 2012 jeg blir satt igang 28 desember hvis det ikke skjer av seg selv før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IrisBodlo Skrevet 3. september 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 3. september 2012 Håper virkelig nurket kommer før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mon tro.. Skrevet 20. september 2012 #5 Del Skrevet 20. september 2012 Hei Kan man vite det allerede nå når man evnt får ks? Hvordan er regler for ks osv? Har dere blitt henvist til konsultasjonstime da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettiline Skrevet 5. oktober 2012 #6 Del Skrevet 5. oktober 2012 hvortid har dere fått overtidstermin? Jeg blir sittet igang 29. desember hvis ikke ting skjer av seg selv.. Samme her.. 29.desember.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agilina Skrevet 27. november 2012 #7 Del Skrevet 27. november 2012 Hei. E blir satt igang den 25 desember.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå