Gå til innhold

Farging av hår, noen frisører her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært blond og blitt litt mørkere med årene. Har brukt blond spray de siste årene, men nå er håret mitt ganske slitt. Hva skal jeg nå gjøre: stripe det hos frisør, sliter det mindre på håret enn å bruke blond spray evt hjemmefarge? Uansett hva er det kun snakk om etterveksten, noen som faktisk vet?

Fortsetter under...

Skrevet

ikke bruk blondspray noe mer!! Det er detværste produktet so

Finnes på markedet for håret ditt! Her i salongen striper vi aldri ett hår som det er brukt blondspray i, med mindre det er flere måneder siden og myr kuret! Blondspray er i håret hele tiden og bleke prosessen slutter ikke å virke, så hvis vi striper håret ditt som det er blondspray i, skjer det en kjemisk reaksjon og da detter håret som oftest av! Det kan gå bra, men det er sjeldent! 2 ganger her har det skjedd at en kunde ikke har innrømmet bruk av blondspray, vi stripet det og det knakk av! Da komma kunden at hun hadde visst brukt det innimellom! Råder deg til å slutte å bruke det med en gang, dra til en salong å kjøp proteinkurer å hør der hvor lenge det er til de kan stripe det;)

Skrevet

Takk for svar. Jeg bruker proteinkur hver gang jeg vasker håret og vasker det ca annenhver dag, og bruker fuktighetskur en gang i uken, det er mye bedre allerede :) Også er ikke sprayen brukt siden juni/juli (husker jo ikke nøyaktig da), uansett så begynner det å bli en stund siden. Jeg skal ikke stripe annet enn etterveksten, trodde ikke det var noe problem.... hmmmm.... får ta meg en tur til en frisør og høre med de. Men jeg tror ikke jeg gidder før i oktober uansett :)

HI

Skrevet

Gå til en frisør og ikke gjør noe selv.og du MÅ si at du har brukt blondspray!!har sett flere miste håret fra etterveksten pga av de.de er veldig sterke og sliter mye på håret ditt

Skrevet

Jepp,men når man striper etterveksten må man overlappe bittelitt for at det ikke skal bli en bitteliten mørk kant;) derfor seter så skummelt:)(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...