Gå til innhold

Kjemisk graviditet....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt mange, og de kan utarte seg litt forskjellige. Noen har vært positive og negative tester om hverandre, noen har vært svaaaaake hele veien og noen ganger har de blitt litt sterkere og så svakere igjen. De har blitt negative alt fra to dager før ikm til 2-3 dager etter. Men jeg testa aldri med blodprøve, så vet ikke akkurat hva hcg var...

Endret av Ele

Ja det kan vel være veldig forskjellig som med alt annet :-) Min test var aller sterkest i dag, 3 dager etter IKM. Så håååper det er stigende HCG. Skal ta ny blodprøve i morgen, så får jo vite sikkert da :-) Bare så frusterende å vente. Bekymringene blir vel ikke færre etter hvert heller tenker jeg :-)

Annonse

Når jeg hadde kjenisk så ble ikke testen sterkere... Også målte jeg blodprøven dagen etter testdag, for jeg trodde positiv test var gravid( ingen som fortalte meg om kjemisk) aå begynte jeg å blø natten på testdag, også tok jeg blodprøve dagen etter...

Men nå når jeg ble gravid, så ble testen sterkere for hver annenhver dag+ hcg var over 600 på testdag og hadde flott stigning da je tok 2 sdager etter :-)

Lykketil :-)

Ja det kan vel være veldig forskjellig som med alt annet :-) Min test var aller sterkest i dag, 3 dager etter IKM. Så håååper det er stigende HCG. Skal ta ny blodprøve i morgen, så får jo vite sikkert da :-) Bare så frusterende å vente. Bekymringene blir vel ikke færre etter hvert heller tenker jeg :-)

er testene dine svake?? hvorfor tror du at du har kjemisk.?

er testene dine svake?? hvorfor tror du at du har kjemisk.?

Tror egentlig ingenting:-) Har bare hørt om så mange som har hatt kjemisk. Testene har vist klar og tydelig strek, men syns ikke de har blitt så mye sterkere.....helt til de to siste. Da kom streken med en gang, og var mye tydeligere. Så det Må vel være et tegn på at HCG ikke har sunket iallefall he,he. Nå sitter jeg og venter på mail fra legen med HCG svaret fra i dag. Håper den har steget som den skal.

Annonse

HCG på 340 i dag. Etter som jeg forstår så er dette normal stigning. Nå skal jeg slappe av :-)

Hvor langt på vei var du når du tok blodprøven?

Sitter å venter på hcg nivået mitt nå idag, så jeg er så spent på om hvor høyt og om det er posivt resultat eller ikke...!:-)

HCG på 340 i dag. Etter som jeg forstår så er dette normal stigning. Nå skal jeg slappe av :-)
Hvor langt på vei var du når du tok blodprøven? Sitter å venter på hcg nivået mitt nå idag, så jeg er så spent på om hvor høyt og om det er posivt resultat eller ikke...!:-)

Det viktigste er vel å se at det stiger som det skal. Er enorme forskjeller fra person til person. Sjekk denne seiden. Her ser du tabell. www.betabase.info

Jeg tok prøvene på dag 14 og dag 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...