Gå til innhold

Hvilken første sko har dere til barnet?

Anbefalte innlegg

Min er 10,5 mnd og går (endog litt ustøtt enda), men går såpass mye/langt at jeg syns det er på tide med sko slik at hun får gått litt ute enn å bare sitte i vogn....skal snart i bhg og om en mnd tid. Noen som har noen gode sko å anbefale (må finnes i str 18). ? Har prøvd noen eccosko str 19 arvede, men de virker litt store (kanskje litt stive og) og hun liker de IKKE....

Fortsetter under...

ville teke ungen med på ein skobutikk (ikkje på ein laurdag) og fått hjelp til å finne rett sko og størrelse. Lat henne gå litt rundt på butikken med skoa på, for å sjå om ho trives med dei på føtene. Dei sa i skobutikken at av og til vil dei nesten ikkje gå fordi dei ikkje likar skoa, men med andre sko travar dei avgarde

:)

Eldste fekk Superfit sko (har godt inntrykk av det merket, men føter er forskjellige) som var ankelhøge og litt robuste. Typiske "min første sko". Minste gjekk midtvinters og fekk vinterstøvlar som sine første sko, men han var ein del eldre og hadde gått ei stund allereie.

Gjest <3Barn&Engler<3

Her gikk det i stonz sko ute, funker like bra om de skal gå, eller krabbe. Også brukte vi ecco skinsko som innesko :) Onkelen hans hadde han med seg på butik, der fikk de hjelp til å finne det som var perfekte sko for gutungen vår (ecco skoene) samme onkel som kjøpte stonz skoene, for de hadde han lest og hørt så mye bra om ;)

Annonse

Her ble de reflex vintersko;-) Begynte å gå i begynnelsen av januar... Hadde noen superfit tøfler med såle til innebruk, men brukte de lite...Har i ettertid fått to par Geox joggesko og sandal og vært veldig fornøyde!

Takk for mange svar:) Har prøvd i dag både ecco og to typer superfit, men hun nekter å gå med de på, regner med det kommer seg i løpet av noen uker, men har ikke kjøpt enda, kan se for meg at det kanskje blir superfit, men har sett noen kavat på heppo jeg også likte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...