kine30 Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 eg bare tenker til vinteren og alt når du skal ut og inn over alt... istedet for å pakke de inn i masse vinterklær... å bare legge de i en bilstol pose.....
Gjest AnneS Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Kjøpte Kaiser Multi pose, går både til bilstol og vogn Genialt
kine30 Skrevet 31. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2012 såg de hadde noen ulike typer på barnashus.... fleece eller dun??? det er visst noen å velge mellom
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Jeg har en fin rosa oddenwalder babynest bilstolpose som jeg brukte til henne jeg fikk i oktober, veeeldig fornøyd:) Skal føde ei jente til i desember, og den kommer garantert til å bli godt brukt. Kjøpte ikke pose da jeg fødte i juli10, for da var han så stor når vinteren kom, så brukte heller litt tykkere klær.
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Jeg har en fin rosa oddenwalder babynest bilstolpose som jeg brukte til henne jeg fikk i oktober, veeeldig fornøyd:) Skal føde ei jente til i desember, og den kommer garantert til å bli godt brukt. Kjøpte ikke pose da jeg fødte i juli10, for da var han så stor når vinteren kom, så brukte heller litt tykkere klær. Ps dun er det beste da det puster. Mine blir veldig svette i fleece!
Lillchris Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 (endret) Her skal farmor strikke en kjørepose til lillegutt Endret 1. september 2012 av Lillchris
anonym91 Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 vi har kjøpt lamme skin som er tilpassa babysete. og tenker og bruke ull teppe og ytterklær. men mulig vi invisterer i en kjøre pose når vinerten kommer.
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 Jeg har oddenwalder bilstolpose i dun fra før, kjempefornøyd! Den brukte jeg i vogna i begynnelsen også. Husk at når bebisene sitter i bilstolen så skal selene nærme kroppen, tykke lag med klær gjør at bebisen ikke blir like godt beskyttet ved en evt. ulykke..
November-spire-79 Skrevet 2. september 2012 #10 Skrevet 2. september 2012 Vi har ikke bil så derfor kjøper vi ikke bilpose. De få gangene vi skal ta taxi eller låner en bil så får vi heller kle på henne godt;)
Ullsokken Skrevet 2. september 2012 #11 Skrevet 2. september 2012 Har kjøpt bilstolpose på kappahl. Ikke sånn kjempetjukk, må nok ha et teppe over om det blir kaldt. Den er i bomull (er nok foret med det også) og kjennes ut som en litt tynn dyne.
Mini09&Lille12 Skrevet 2. september 2012 #12 Skrevet 2. september 2012 Vi har maxi cosi sin som passer til de setene. Kjempefin! Bestilte fra svensk babyshop. Litt kvikkere farger.
verdens heldigste mamma Skrevet 2. september 2012 #13 Skrevet 2. september 2012 Vi fikk en til førstemann, og jeg lurte først på om det var en helt unødvendig ting å ha. Men har brukt den mye til begge, og kommer sikkert til å bruke den mye til minsten. Brukte den mest på kjøring om kvelden med bare pysj inni, og så var det bare å løfte rett i sengen når vi kom hjem. Og så sitter de tryggere med selen ordentlig på i motsetning til om de har tykke ytterklær på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå