Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei, og har dere fått strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

33 uker og ingen merker. Har ikke fått noen med de to barna jeg har så jeg slipper nok denne gangen også.

Strekkmerker er "sprekker" i underhudsfettet, så det hjelper dessverre ikke med kremer eller olje, men det er jo behagelig.

Den beste måten å forutse sannsynligheten for strekkmerker er å ta en titt på magen til moren din :-) Her er det genene som betyr noe.

33 uker og ingen merker. Har ikke fått noen med de to barna jeg har så jeg slipper nok denne gangen også. Strekkmerker er "sprekker" i underhudsfettet, så det hjelper dessverre ikke med kremer eller olje, men det er jo behagelig. Den beste måten å forutse sannsynligheten for strekkmerker er å ta en titt på magen til moren din :-) Her er det genene som betyr noe.

Helt sant, er gener å hudtypen din som avgjør om du får strekkmerker eller ikke :)

32+4 og ingen strekkmerker å se foreløpig. Min mor har verdenskart med strekkmerker over hele magen som hun fikk tidlig mens hun gikk gravid med sin første, så ja jeg har "gener" til å få dem.

Har nok av strekkmerker på hofter, lår og rumpe etter tenårene, men har bank i bordet ikke fått noen nye nå i graviditeten :)

Fikk strekkmerker 1 uke over termin med num 1. Fikk ingen nye med num 2 , men regner med at jeg får over hele magen denne gang pga bukplastikk siden forrgie svangerskap. Uke 30 nå, regner med de kommer rundt terminen om ikke før...

er nå 35+4og har dessverre fått en del strekkmerker på magen, og gjett om de klør også. jaja ikke noe å gjøre med det. smører meg veldig ofte på magen og spesielt i det siste pga kløen. håper bare de ikke blir større

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...