Von Hertelhofen Skrevet 31. august 2012 #51 Skrevet 31. august 2012 Det var flaut den gangen jeg måtte kjøpe luse "shampo", da følte jeg at kassedamen tok ett skritt tilbake egentlig viste det seg at jeg ikke hadde lus, bare meget tørr hodebunn som klødde ekstremt!
Gjest Trulte med to små Skrevet 31. august 2012 #52 Skrevet 31. august 2012 Jeg syns det blir litt flaut å kjøpe lørdagsgodt når det blir en del. Ellers måtte jeg le av meg selv da jeg og samboeren var på en butikk og jeg skulle kjøpe en graviditetstest og lurte på om vi skulle kjøpe med en pakke kondomer samtidig. Ironien er at vi holder på med ivf og gjør alt for å få barn...og så kjøper kondomer i tillegg? Den ble flau syns jeg. "Skal lure på hvorfor vi ikke blir gravide...virker ikke kondomene tro???"
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #53 Skrevet 31. august 2012 Mannen er godt utrustet så må på apotek å kjøpe store kondomer (Som faktisk også er for små...) Han er så stor at det ikke nytter uten glidemiddel, så da ble det det da... Og vi trengte hansker til et grisete hjemmeprojekt (Kloakken, ikke kinkig sex!) Men jo altså... Store kondomer, glidemiddel og vinylhansker... Det var flaut.
PintSizedDictator Skrevet 31. august 2012 #54 Skrevet 31. august 2012 Hvis handlekurven er full av usunn mat som chips, brus, pizza etc. Da føler jeg meg så teit at jeg må supplere med noen epler og litt grønnsaker Forøvrig så er det drit flaut å handle øl og røyk til mannen min nå når jeg er synlig gravid. D:
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #55 Skrevet 31. august 2012 Bananer - hei, der kommer hun som ikke har råd til dildo engang- Dobørste, det kjøper jeg aldri. Ikke bare driter hu, men hu driter mye og løst.... Brød - fordi det er ut og 90 talls Sånn som bind, dopapir o.l er jo helt naturlig...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #56 Skrevet 31. august 2012 Å kjøpe røyk for mannen min nÅ som jeg er høygravid... føler hver gang for Å presisere at den ikke er til meg!
mekanikerfrue Skrevet 1. september 2012 #57 Skrevet 1. september 2012 Syns veldig lite er flaut å handle, men da jeg kjøpte 2 pakker med de groveste knekkebrøda man kunne finne og ca 2 kg med smågodt følte jeg meg passe hykler
Mamma_til_2 Skrevet 1. september 2012 #58 Skrevet 1. september 2012 (endret) Jeg innbiller meg at de billige graviditetstestene ikke er like sikker som vanlige som du får kjøpt på apotek,derfor bestiller jeg ikke de på nettet. Men du vet at på vitus apotek.no har de nettbutikk? Endret 1. september 2012 av mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #59 Skrevet 1. september 2012 Hadde en fin en forrige helg på apoteket. Jeg hadde tannverk, lillemor hadde forstoppelse og sexlivet var litt tørt:P Følte meg så kul der jeg la paracet, ibux, glidekrem og klyster på disken... ALDRI igjen!
Mamma_til_2 Skrevet 1. september 2012 #60 Skrevet 1. september 2012 Hadde en fin en forrige helg på apoteket. Jeg hadde tannverk, lillemor hadde forstoppelse og sexlivet var litt tørt:P Følte meg så kul der jeg la paracet, ibux, glidekrem og klyster på disken... ALDRI igjen! haha hærlig kombo )
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #61 Skrevet 1. september 2012 dopapir har jeg aldri tenkt på som flaut, ikke bind heller. Men kondomer, hemoroidekrem, angrepille og visaversa er flaut.
Lille- MO Skrevet 1. september 2012 #62 Skrevet 1. september 2012 kan i grunn handle alt på butikken, men pante flasker gjør jeg IKKE! også er det sånn passe flaut å kjøpe laktulose o.l på apoteket.. den sier er mer "jeg skal hjem å drite", enn dopapiret
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #63 Skrevet 1. september 2012 Jeg bryr meg null, nada, niks om å kjøpe bind, o.b, kondomer, toalettpapir, canesten osv osv. Men usunn mat, snop og røyken er ikke like moro å handle inn, hvertfall ikke i den mengden med snop.. Jeg føler for å rope ut "dette er 80% til samboeren, resten til meg, ungen vår og gjester" Men da ville de hvertfall bestemt seg for at det var til meg alt sammen :-p I det siste har jeg enten fordelt det på flere butikker, og kjøpt tilsvarende, eller mer frukt og grønnt, eller så må samboeren kjøpe det.. (så skal det sies at jeg nå for tiden kun spiser potetgull, nøtter og frukt, også grønnsaker med dipp. Da føles det ekstra flaut å kjøpe så mye godis, når man er vel vitene om at dette kommer samboeren til å fortære på to helger, ene og alene!)
hit og dit Skrevet 1. september 2012 #64 Skrevet 1. september 2012 Foreldrene mine bor på et lite sted, og en må ta ferje dit. Lørdag etter klokken seks så er det ikke noen butikker åpne før mandag morgen. Pappa og lillesøster hadde hentet, meg og jentene mine, på flyplassen, og vi var på vei til ferja. Da ringer mamma: vi er tom for dopapir. Vi må handle dopapir før vi tar ferjen, ellers så er hele familien uten i nesten to døgn. Det var noen minutter til ferja gikk. Så jeg styrter inn i butikken, altså fysisk løper, river med meg en pakke med dopapir. Sniker i køen, med unnskyldningen ferja går ferja går, betaler og styrter ut. Da såg det nok ut som jeg hadde akutt diare, he he. Men jeg rakk aldri å reflektere over det før etterpå
millemille Skrevet 1. september 2012 #65 Skrevet 1. september 2012 Hehe. Det er lite jeg synes er flaut. Dopapir, bind, kondomer hiver jeg på båndet uten å tenke over det engang. Er derimot enig med den som skrev om pantelappen. Vi er studenter med liten plass og panter derfor flasker ofte. Synes det virker så gnient å levere fra seg en pantelapp på 30 kr.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #66 Skrevet 1. september 2012 Jeg syntes egentlig det går helt fint å kjøpe tamponger så lenge jeg handler mer enn bare det.. MEN etter kiwi begynte med bleiekort på disse produktene handler jeg bevisst ikke det på kiwi.. Har overhørt endel pinlige episoder med disse bleiekortene syntes det er så teit... Thank you! Trodde jeg var den eneste som hadde sluttet å handle slikt på Kiwi etter at de teite tampongkortene kom. Jeg har bleiekortet mitt, det holder.
*Miss Flua* Skrevet 1. september 2012 #67 Skrevet 1. september 2012 Dere som syns det er flaut å handle dopapir, tenker dere på det når andre handler dopapir? Er det tilbud på Coop obs kan jeg nemlig handle opp mot 5-6 svære pakker hehe.. Fyller nesten opp bilen akkurat DET syns jeg kanskje er litt flaut, men jeg gjør det allikevel for å spare penger og da har vi jo leeeenge Ellers kan noe apotekting være flaut.. Som hemoridekrem for eksempel Og når jeg ammet ble jeg hekta på sjokolade, og kjøpte hver gang jeg var på butikken. Det syns jeg var flaut..
Splenda Skrevet 1. september 2012 #68 Skrevet 1. september 2012 Jeg vet om en fyr som syntes det var så flaut å kjøpe dopapir at han bare kjøpte tørkeruller og skar dem i 2!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. september 2012 #69 Skrevet 1. september 2012 (endret) Ingenting jeg er flau over å handle. Hvorfor skulle det være det? Jeg syns det er patatisk, tullete og helt bak mål å bli flau for å kjøpe noe så naturlig som bind eller dopapir. Eller noe halt annet for den sak skyld. Endret 1. september 2012 av Scania
Gjest -ia- Skrevet 1. september 2012 #70 Skrevet 1. september 2012 Dere som syns det er flaut å handle dopapir, tenker dere på det når andre handler dopapir? Er det tilbud på Coop obs kan jeg nemlig handle opp mot 5-6 svære pakker hehe.. Fyller nesten opp bilen akkurat DET syns jeg kanskje er litt flaut, men jeg gjør det allikevel for å spare penger og da har vi jo leeeenge Ellers kan noe apotekting være flaut.. Som hemoridekrem for eksempel Og når jeg ammet ble jeg hekta på sjokolade, og kjøpte hver gang jeg var på butikken. Det syns jeg var flaut.. Huff ja, jeg tenker nok over det når andre kjøper det også ja... Spesielt hvis det er et mannfolk som bærer en pakke dopapir under armen, og det er det eneste han skal ha.. Det er skikkelig teit, men sånn er det!
Toocute Skrevet 1. september 2012 #71 Skrevet 1. september 2012 Vist jeg er ute å har sønnen min.med. Jeg skal på ei "fylla" senere på kvelden, må derfor inn på vinmonopolet for å kjøpe drikke. Det syns jeg er flaut, gå inn der med barnevogna å kjøpe alkohol. Føler meg som den alkisen som skal ta dette med hjem å sitte å drikke forran han. Og bare vinmonopol posen vises under vogna er flaut også klirrklirr lyden. Uææææææ...!!! Det er flaut å kjøpe graviditets test, redd noen skal bli for nyskjerrige...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #72 Skrevet 1. september 2012 Har forresten vært flau over kondomkjøp en gang! Slengte den sist opp på handlebåndet, så hører jeg svigermor rett bak meg "hei hei, du handler du også" Når jeg ser på henne, så stirrer hun intenst på kondompakka :-p DET var flaut
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #73 Skrevet 1. september 2012 Synes det er flaut å handle morsmelkerstatning. Har ei jente på 2 mnd, og føler bare at alle tenker "hun der er ung, så hun gidder garantert ikke amme"... Ellers bestiller jeg graviditetstester på nett, sender typen til å handle bind og tamponger og kondomer bestiller vi også på nett forsåvidt. P-piller synes jeg er flaut å hente ut, så går alltid på apoteket rett før stengetid.
Voilà Skrevet 1. september 2012 #74 Skrevet 1. september 2012 Jeg er den som har kjøpt kondomer og graviditetstester for andre. Jeg har entet diverse "pinligheter" på apoteket for meg selv, foreldre og besteforeldre - slike ting som er nevnt over her, altså. Det verste er uansett å kjøte sjokolade, smågodt (ser for meg at jeg kjøper myye mer enn alle andre når jeg plukker selv), chips, og snus.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #75 Skrevet 1. september 2012 He he, mye morsomt her Eneste jeg kommer på at jeg har vært flau over å handle er batterier... Var nysingel og hadde investert i en vibrator. (handla på nett) men hadde glemt å bestille batterier. ivrig etter å prøve nyanskaffelsen løp jeg rett på nærbutikken for å handle batterier, uten helt å sjekke hvordan jeg trengte. han fyren i kassa prøvde å hjelpe meg, men jeg var jo ikke veldig lysten på å fortelle HVA jeg trengte de til Følte det lyste av meg, sto skrevet med store bokstaver over hodet på meg: "hun skal hjem og prøve vibratoren sin!!" Holdt meg unna den butikken en stund etter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå