Gå til innhold

Noe dere synes er FLAUT å handle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker mye rart, og hater å ta storhandlinger.

Jeg tørr ikke handle: Bind, toalettpapir, tamponger, kondomer og glidekrem. Jeg synes bare det er så flaut å handle det, og i en alder av 23 år er det KUN toalettpapir jeg har kjøpt. Jeg VET at det er helt normalt å handle slike ting, men jeg tenker bare alt for mye rart. Veldig greit å kunne sende sambo på handling...

Fatter ikke hvorfor det er slik, og det er nesten slik at jeg blir kvalm om jeg må handle bind eller tamponger. Dette er faktisk et skikkelig problem, og jeg har flere ganger tenkt at jeg må mote meg opp til å handle det- men nei... Kunne heller sittet over toalettet i 4 dager om jeg var fri, enn å dra på butikken for å handle det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dopapir :S Helt forferdelig flaut. Ser for meg at jeg har et skilt i panna hvor det står "Jeg skal hjem å drite"

Nei, huff altså...

Gjest Filifjonka
Skrevet

Bestill deg en mooncup, da vel. Så slipper du å handle bind og tamponger for all framtid :) .

For øvrig skal det mye til før jeg blir flau for å handle helt vanlige ting. Selv ikke kondomer synes jeg er flaut.

Skrevet

Da må det være noe på apoteket tenker jeg. Alla hemoridekrem :)

Skrevet

Snop, chips, drittmat og røyk.

Skrevet

Haha...."skilt i panna...." :D

Kondomer, det handler jeg aldri, flaut, flaut, flaut!

Canesten, de få gangene jeg har måtte kjøpe det på apoteket har jeg følt meg skitten, ekkel og ufyselig. :o

Skrevet

Ikke flaut å handle toalettpapir,bind og tamponger syns jeg. Men kondomer syns jeg er flaut.

Og tro det eller ei, men Fjordland middager syns jeg det er flaut å handle. "Der kommer det ei som ikke kan lage middag", tror jeg de tenker om meg...hehe :D

Har handla det et par ganger når jeg har vært hjemme alene, og syns det er fælt.

Skrevet

Jeg måtte kjøpe sigaretter til noen, og det syntes jeg var ekkelt. Følte at det ødela imaget mitt som fornuftig og (noenlunde) sunn mamma ;-)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ikke flau for enkeltvarer, men var i dag på butikken og skulle handle for meg selv og for to andre. Kassadamen smilte bra da jeg kjøpte en boks Nutrilett, en flaske Cola og en pakke med dopapir.

Fiffige kombinasjoner er ofte det pinligste ;)

Skrevet

Kondomer har jeg aldri kjøpt, og hvis jeg skulle gjort det ville jeg nok dratt til et apotek. Tror jeg ville fått endel blikk på lokalbutikken hvis jeg hadde kjøpt det der....med to små unger på armen :)

Fikk forresten kjønnsvorter i første svangerskap, og det var fryktelig flaut å gå på apoteket etter fødselen for å kjøpe sånn middel for å fjerne dem. Da skulle jeg ønske gulvet åpnet seg!

Skrevet

Syns det er mer pinlig å handle snop og dårlig usunn mat....

Tidligere syns jeg feks at kondomer og sånt var flaut. Så oppdaget jeg at jeg hadde sluttet med det. Altså å syntes det er flaut.

Jeg storhandler, rusler hjem med dopapir i ene hånda og handlepose i den andre og er generelt lite flau. Og det er deilig. Bare ble voksen etter at keg ble mor,liksom

Skrevet
Jeg tenker mye rart, og hater å ta storhandlinger. Jeg tørr ikke handle: Bind, toalettpapir, tamponger, kondomer og glidekrem. Jeg synes bare det er så flaut å handle det, og i en alder av 23 år er det KUN toalettpapir jeg har kjøpt. Jeg VET at det er helt normalt å handle slike ting, men jeg tenker bare alt for mye rart. Veldig greit å kunne sende sambo på handling... Fatter ikke hvorfor det er slik, og det er nesten slik at jeg blir kvalm om jeg må handle bind eller tamponger. Dette er faktisk et skikkelig problem, og jeg har flere ganger tenkt at jeg må mote meg opp til å handle det- men nei... Kunne heller sittet over toalettet i 4 dager om jeg var fri, enn å dra på butikken for å handle det!

Med unntak av toalettpapiret så kan du vel handle resten på nettet og få det levert i postkassa.. ;)

Skrevet

kondomer,graviditetstest,bind og tamponger.

Skikkelig teit å være flau over noe så naturlig I know,men hjelper ikke det :P

Skrevet

Jeg innbiller meg at de billige graviditetstestene ikke er like sikker som vanlige som du får kjøpt på apotek,derfor bestiller jeg ikke de på nettet.

Skrevet

Eneste er vel graviditetstest. Livredd at noen jeg kjenner skal se meg, samme hvor jeg er ;)

Er ikke så ofte det skjer så jeg overlever, he he..

Skrevet

Mannen min er sjokoladoman og spiser minst en 200 g sjokolade til dagen og det syns jeg er flaut å kjøpe siden jeg er overvektig selv.

Så der står jeg tykk og god med 10 plater melkesjokolade og føler meg skikkelig fresh :(

Ellers har jeg aldri kjøpt kondomer og syns hemoroidekrem er skikkelig flaut.

Skrevet

Nja..Jo.. Jeg unngår (og har forsåvidt aldri gjort det) å kjøpe kondomer. Glidekrem. Hemoroidekrem. Det får samboeren min gjøre. Men han bryr seg NULL om sånt, går gjerne på butikken bare for å kjøpe tamponger og bind for meg, han ser ikke greia..

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Synes det er flaut å handle 3-liters dunker med rødvin.

Ellers er det flaut å ha rare kombinasjoner som f.eks babygrøt, pils og kondomer :P

Tenker ikke så mye over når jeg handler, men synes det er flaut å ha storhandlinger til bursdager. Bare sukker, potetgull, brus, smør osv.

Skrevet

Å flaut Å kjøpe kinobillett visst har tenkt Å se en film alene!

Det er sjelden jeg gjør det da,men har hendt at jeg har gÅtt pÅ kino pÅ dagtid mens mamma har vært barnevakt,Å da er jo alle andre pÅ jobb.

Å da synes jeg det er flaut Å komme til skranken Å si at jeg bare skal ha en billett.

Nesten sÅ jeg vurdrer Å kjøpe to bare for at det ser litt bedre ut hehe.

Skrevet

Store mengder av snop og usunn mat er verst.

Når jeg kjøper gjær, derimot - og sammalt hvetemel, da føler jeg meg som en veldig flink og ansvarlig voksen.

Skrevet

*Syntes det er flaut hvis det er overvekt av usunnmat.

*Kjøpe røyk når jenteungen er med, de to tingene har liksom ikke noe med hverandre å gjøre. selv så røyker jeg ikke i nærheten av ho, men føler at folk tenker sitt om meg da jeg kjøper det.

Skrevet

Toalettpapir kan jeg kjøpe 5 pakninger av i slengen om det er på tilbud, uten å tenke over det. Men kondomer har jeg faktisk aldri kjøpt.

Lo godt av svigermor her om dagen, bleiepakken vi har hatt hjemme hos dem var tom, og jeg hadde en i bilen. Nei, den skulle ikke hun ha. Hun skulle kjøpe bleier i butikken og bære dem hjem under armen, sa hun. I tilfelle det var noen som ikke hadde fått med seg at hun var blitt bestemor :) (tviler på det foregikk slik, da. Men tanken var morsom).

Skrevet

Dildoer er kjempe flaut å kjøpe!

Særlig når typen min roper til meg: "Tror du denne passer?

Eller blir den for stor "?

Synes også det er flaut å kjøpe øl visst jeg har med babyen min.

Skrevet
Jeg tenker mye rart, og hater å ta storhandlinger. Jeg tørr ikke handle: Bind, toalettpapir, tamponger, kondomer og glidekrem. Jeg synes bare det er så flaut å handle det, og i en alder av 23 år er det KUN toalettpapir jeg har kjøpt. Jeg VET at det er helt normalt å handle slike ting, men jeg tenker bare alt for mye rart. Veldig greit å kunne sende sambo på handling... Fatter ikke hvorfor det er slik, og det er nesten slik at jeg blir kvalm om jeg må handle bind eller tamponger. Dette er faktisk et skikkelig problem, og jeg har flere ganger tenkt at jeg må mote meg opp til å handle det- men nei... Kunne heller sittet over toalettet i 4 dager om jeg var fri, enn å dra på butikken for å handle det!

Hehe, du skulle vært med meg på butikken her om dagen. Handlet 4 ting:

Bleier

Toalettpapir

Ammeinnlegg

Bind

Velkommen til familien hvor alle lekker enten det ene eller det andre :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Syntes ingenting er flaut, men hadde jeg vært gigasvær hadde jeg syntes det var flaut å kjøpe masse godis... Huff vet det er fordomsfullt altså! Så ikke skyt meg.

engang måtte jeg handle både preggistest, kondomer og ta ut resepten hennes på klamydia pille og det syntes jeg har veldig flaut. Følte jeg ble uglesett og fortet meg å si "det er ikke til meg altså" som om de ikke hadde hørt den før... Ble masse surr i kassen siden ikke resepten var til meg ang legg og greier, så hun trodde meg da =) Værre med resten av køen bak som ikke hørte, men bare så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...