Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pakket dere fødebaggen?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 36 på mandag og er nesten ferdig og pakke, gjennstår litt småting :)

Skrevet

Har pappa til lillejenta, men ikke begynt til meg enda. Hmm får vel begynne snart. Skjer mye fremover så tar det vel ikke neste uke, men neste der igjen. Da er jeg 37 uker:)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

34+5 i dag og har lagt oppi litt etter litt.. mangler sånne ting som legges i i siste liten - helsekort, kamera, noen klær (som er i daglig bruk) osv :) Litt ivrigere enn jeg hadde planlagt å være!

Skrevet

ok=)gjør jo ikke noe å ha fødebaggen klar tenker jeg=) klær og div toalettartikler, putter jo ikke oppi at og drikke enda:P haha =) tenke rå akke den om noen uker=)

TAKK FOR SVAR=)

Skrevet

Jeg er 34 fullgåtte på tirsdag og skal pakke den på tirsdag :)

Har blitt litt stress pga jeg trodde jeg lakk vann og hadde en kraftig runde m kynnere som var veeeldig vonde. Så vil være forberedt nå! :)

Skrevet

I morgen kanskje? Er da 37+5....men er jo strengt tatt fort gjort :) Kjøpte bilsete til tulla i går, stresset meg mer at det ikke var i hus....nå har vi det vi trenger, så nå synes jeg hun bare kan komme!

Skrevet

Jeg pakka den for en ukes tid siden. Jeg er 39+5 nå, men det ser ikke ut som denne babyen har tenk seg ut med det første allikevel... Det er noen småting som skal oppi bagen, men det er i daglig bruk, så det tar jeg på vei til føden. Jeg regner med å ha god tid hjemme mellom riene, så stresser ikke med den bagen.

Skrevet

Er i uke 30 på mandag, og har pakket litt allerede :) Men mangler klær til meg selv og babyen. Har bestilt ammetopper, ammebh`er og store truser på nettet ;) Dette legger jeg oppi når det kommer i posten.

Skal kjøpe sjokolade, nøtter og kjeks til baggen, men det kan jeg ikke legge oppi ennå for da blir jeg bare fristet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...