Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Hei! Venter ikm til neste uke, men tok en test likevel... den viser en svak strek som er sterkere på ene siden enn den andre....hva kan det bety? Kan jeg være gravid? Tenker å vente noen dager før jeg tester på ny...
mari10 Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 kanskje du er gravid,prøv å ta en ny på mandag:-)
IHHE Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Jeg ser dessverre ikke noe strek. Meen, kanskje det bare er litt tidlig =)
PeppaPig Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Jeg ser en strek jeg. Den syns på høyre siden, men ikke til venstre på testen. Jeg ville tatt en test til om et par dager. (eller jeg kjenner meg selv såpass at jeg sikkert hadde tatt en test allerede imorgen)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Jeg ser ikke noe annet enn skygger.. Ta en ny test imorgen eller om et par dager.
najaden Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Ser også streken, men det er merkelig at dem er så svak på venstre side... Hadde testa en gang til, jeg. Det fornuftige er å vente til i morgen, og ta en ny test. Men jeg vet at jeg ville ha testet i kveld allerede .
snuppo Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 ser en halv strek. ta en i mårra. SPENNENDE :-)
arcticlight Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 ser og en halv strek..hmm..hvordan gikk det med testingen??
Anonym bruker Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 Tok en ny test på søndag, og den var negativ...så jeg tror det var noe galt med den første testen... Har enda ikke fått TR, så håper jo det fortsatt er mulig, men har mine tvil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå