Gå til innhold

Tar en rå sjanse her ...

Anbefalte innlegg

Gjest Aprikos Syltetøy

Ja.. Sier det med en gang jeg.. Her er det noe som skal selges. Vet dette vel er mot reglementet, men gjør dette fordi jeg syntes synd på de som skal selge.

Det er en liten butikk her jeg bor som drives av ett eldre ektepar. De selger lys og bilder og sånn. En litt ymse liten butikk. Var innom der med mamma her i går, og da så jeg at de hadde to vognsett der til 4800 kroner. Alt nytt. Ble skikkelig sjokkert, for delene var faktisk i god kvalitet!

Vi begynte å snakke om det med hun dama, og hun sa da at hun kunne selge det til 4000. Hun ville gjerne selge det, for mannen hennes hadde lyst til å ta inn Emmaljunga produkter istede.

(litt risky mener nå jeg, på vegne av dem. De har ett altfor lite lokale og er ikke flinke i det heletatt til å markedsføre seg. Jeg mener, jeg bor i byen her og visste ikke at de solgte ett såpass bra og billig vognsett. Hadde jeg visst det hadde jeg ikke kjøpt den brukte emmaljunga vogna...)

Litt info:

Hun har to vogner hos seg, hardbag, sportsdel og bilsete med muligheter for montering på vogna. Ene settet er rosa og hvitt med og andre er litt mer gutteaktig, sort med sirkler med oransje og gult. Egentlig ganske kult. Har ikke bilde her, men om noen lurer kan jeg stikke ned en dag å ta bilde.

Jeg håper ikke jeg gjør noe galt med å "markedsføre" litt for dem. De skulle jo egentlig ikke ha drevet butikk i det heletatt, alderen deres tatt i betraktning, og mangelen på forståelse av markedsføring.. Jeg håper igrunn ikke de kjøper så altfor mye emmaljunga inn, prisen tatt i betraktning. Målet deres er å selge ting billig, men man må jo ha fortjeneste på slagene man gjør også..

Jeg tar en sjans når jeg legger ut dette, rett og slett fordi jeg syntes synd på dem. De er avhengig av at ordet går for å få solgt disse to vognene.

Jeg vil ikke si noe om hvilken butikk det gjelder her, men om noen er interessert i mer info, kan dere skrive til meg. Så skal jeg svare på det dere lurer på.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143967447-tar-en-r%C3%A5-sjanse-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aprikos Syltetøy

Jeg vet ikke åssen merke det er. Men det kan jeg finne ut av! Bilde kan jeg også anskaffe. Butikken ligger i Holmestrand, men er vanskelig å finne siden det ikke akkurat syntes fra utsiden at de har det der inne.

Mer info kommer på mandag siden jeg jobber i helgen. Om det er til interesse for dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...