Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et førstegangs skjønner dere :P Og har termin 16 oktober, er det da for varmt å bruke voksiposen? Har en voksi classic :)

Eller burde jeg rett å slett bare bruke lammeskinn, en dyne å litt ekstra klær på lillegutt da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg og lurt på :) har termin 3 okt

Skrevet

Trur jeg kommer til å se det an når den dagen kommer at jeg og gullet skal hjem. Mannen min har lyst til å trille hjem mens jeg blir stor sjanse kjørt hjem. Så får se at været og ta det da jeg.

Skrevet

I barnehagen har de allerede bedt oss ta med voksiposen(2,5 åringen sover ute i vogn på dagtid) for de sover i skyggen og høstlufta har kommet...så i oktober tror jeg du absolutt kan bruke voksiposen ja:)

Skrevet

Du må se an været :) husk at voksiposen holder ungene varme i 10 minus,så dersom det fortsatt er fem pluss, så ville jeg brukt skinnet og dyne og litt ekstra klær på baby. Evt en tynnere pose (buggysnuggle) Dersom du bruker posen så pass i alle fall på at du ikke har mer enn ett lag på baby (ull) ellers blir det altfor varmt i plussgrader.

Skrevet

Kjenn i nakken på baby, så du ser hva som er riktig for dere - barn er forskjellige og noe er myyye varmere enn andre ;)

Skrevet

Takk for svar alle sammen! :)

Ja vi må nok bare se det ann den dagen vi skal ut å trille. Er jo som hun over her sier, babyer er jo forskjellige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...