Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå klarer jeg ikke håpe mer, nå gir jeg opp tanken på at det skal gå veien for oss :( :(

Går fra nedtur og langt ned i H%#£$¥, til brått to pos blodprøver med stigning etter den værste blødningen !!

Og mer usikker og redd enn noen gang før, etter UL timen idag, hvor vi verken fikk Ja el Nei på om vi er gravid.... ,

MEN - idag blør jeg som ett "uvær" igjen, så derfor svinner håpet ut hos oss.. Ville hatt avgjørelsen før helgen, men enda noen dager til svaret kommer..

Kommer oss ingen vei :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143967435-h%C3%A5pet-svinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk søte <3

Nei, det er veldig tøft og vanskelig ! Når vi endelig klarte det selv etter alle år, blir det på denne måte / ingen godt førstemøte med graviditet..

Jeg og mannen er på vei til hytta for helgen, håper det gjør oss godt!

Vi vil bare bli ferdig nå!!! :(

Annonse

Nei og nei! :(

Håper virkelig det er gode nyheter og få etter helgen!Dette fortjener dere virkelig ikke! :( Vondt nok og slite med å få,og når det blir sånn,blir det ikke akkurat bedre! :(

Kose dere på hytta og plei hverandre og kjærligheten. Dere trenger hverandre nå!

Masse lykke til,og krysser fingrene for dere! :)

Takk!!

Blødd som bare det , fra fredag og vidre.. Fredag så de fostersekk på UL, men ikkeno aktivitet.. Det etter 1 uke blødning ..

Klok? Absolutt ikke! men hvis jeg på mystisk vis er gravid , så kan det ikke være noe positivt pga blødningene..

Annonse

Herlighet!!!! Jeg er og blir målløs. Dette er bare helt villt! Dere fortjener grenseløst mye lykke for å få balanse i regnskapet etter dette her. Sender deg all min tålmodighet og krysser fingre og tær og alt som kan krysses for dere!!!

Da er jo det heldigvis enda håp! Kunne de ikke se på UL hvor blødningen kom fra? Da jeg blødde og var på UL, kunne vi se blødningen i livmoren. Og etter den var stoppet, kunne det sees en liten blodansamling i livmoren i noen uker etterpå. Krysser fingrene for deg, håper du ender opp med samme solskinnshistorie som jeg fikk :) Vet nok at det er vanskelig å føle noe som helst når du opplever en så usikker tid. Det er vanskeligst å ikke vite, da blir man bare værende i den vonde usikkerheten. Krysser fingrene for deg og håper du får tiden til å gå til neste kontroll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...