Prøverpåentil Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Jeg tror det er lysken..? hvertfall vondt i innsiden av begge lårene:( Noen som har hatt det samme? Og vet hva som er grunnen? Regner med at det er noe svangerskapsrelatert ja:p Er 35+5 idag, og ikke hatt noen sånne plager før inatt.. nå halter jeg når jeg går, klarer nesten ikke løfte opp beina når jeg skal ta på meg buksa.. au au auuuuu..
lowe+spire Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 ..For meg høres det ut som bekkenløsning, det er i alle fall slik "min" bekkenløsning arter seg Du har min store medfølelse, for det er slett ikke noe godt! Det fine er jo at det mest sannsynlig går over etter fødsel (håper nå i alle fall det)
Lisse_01 Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 OH YES. Har jo termin dagen etter deg og er endelig kvitt det. Men jeg har slitt med det i 2 uker. Jordmor sa det bare var en del av svangerskapet. Hun kalte det en vondte. Jeg gikk som en krøkke. VONDT
Prøverpåentil Skrevet 31. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2012 Ja det er en vondte, haha uff.. men så det trenger ikke å vare ut svangerskapet altså? Jaja.. får regne med at det er noe slik.. forhåpentligvis er det over innen 5 uker
YumYum2 Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Er nok bekkenløsning foran. Det jeg har, i tillegg til bak. Belag deg på vondt ved skambeina der:P
Lisse_01 Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 På meg varte det ca 2 uker, og jordmor sa det ikke var bekkenløsning. SYKT vondt. I alle fall hvis du har stivnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå