ebeline Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Vet ikke om det er modning jeg kjenner enn gang så veldig nysjerrig på hva andre opplever ha enn praktfull dag ellers damer
Lisse_01 Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Jeg har mensmurringer i mage og rygg. Er 35+5. Jordmor mener det er Tegn på modning
gravid-81 Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Håper i allefall det er modningstegn- har mye nedpress, kynnere ( rier i dag??) som komme og går, grunnen til at jeg tror det e rier i dag er fordi de ha satt seg mye mer i ryggen en tidligere! Ellers så verker ryggen konstant, jeg føler meg som en 100 årin hver gan jeg skal reise meg- alt er stivt....håper inderlig det snart skjer noe- er 3 dager på overtid!! Du da?
ebeline Skrevet 31. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2012 Jeg er uke 35 har ekstremt mye nedpress til tider mensmurringer iryggen og fremme som kommer og går.. Å i dag har jeg masse seigt slim "sorry" :-S så ja ser jo etter alt jeg kan vettu vil ikke på overtid å føtte 1uke før sist gang så er kjempe spent
ebeline Skrevet 31. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2012 Å ja off 100 år å slite med o komme seg ront ja.. Håper du får gang på saken snart.. Spis litt risengryns grøt med masse kanel på og hopp litt runt med helene først det gjorde jeg sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå