Adamarie Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Noen som har blitt skuffa av negativ test 9 dpo for så å få positiv test nærmere ikm? Har vært gravid før, og kjenner veldig mange sterke endringer i kroppen som stikking i høyre side, vondt i korsryggen og konstant mensmurring. Kjenner kroppen min ganske godt, så tror ikke jeg "leter" etter symptomer, kjenner igjen mye av det siden sist og jeg pleier ikke ha dette ved vanlig mens. Hvor tidlig kan man teste på graviditetstester tidligst? Hadde håpet hcg-nivået skulle være tilstrekkelig siden jeg "føler meg så gravid..."
blå2010+rosa2013 Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 9 dpo er jo tidlig da, noen får ikke positiv før på ikm. jeg testet 13 dpo og negativ men så testet jeg på ikm og den var positiv. så vent noen dager og test igjen
babysyk_74 Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 jeg hadde negativ test 9 dpo og positive 10 dpo.Og det er veldig tidlig.Vanlig å ikke få positiv test før 13-15dpo
Lilly77 Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Min ble ikke positiv før IkM- så jeg tror du har god sjanse enda
Foccacia Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Min ble først positiv noen dager etter ikm
Jelandnr5?! Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Jeg har ikke peiling på når jeg hadde IKM el noen ting..men følte virkelig på meg at jeg var gravid. Alle tester var neg og hos legen var urin testen neg. Fikk da beskjed om at jeg var ikke gravid at det bare var kroppen som var i ulage... for tre dager siden testet jeg positivt, og tok en uke indikatr som viste 2-3 uker, i går tok jeg en ny uke indi. og da viste den 3 +, så ha håpet litt til hvertfall Lykke til
Adamarie Skrevet 2. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2012 Jeg har ikke peiling på når jeg hadde IKM el noen ting..men følte virkelig på meg at jeg var gravid. Alle tester var neg og hos legen var urin testen neg. Fikk da beskjed om at jeg var ikke gravid at det bare var kroppen som var i ulage... for tre dager siden testet jeg positivt, og tok en uke indikatr som viste 2-3 uker, i går tok jeg en ny uke indi. og da viste den 3 +, så ha håpet litt til hvertfall Lykke til å nå ble jeg glad. Klarte ikke holde meg så testet 10 dpo også, ny negativ:( Men skal prøve holde meg til tirsdag/onsdag nå. Har ikm ons/tirs så får se om det går.
Adamarie Skrevet 2. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2012 Min ble ikke positiv før IkM- så jeg tror du har god sjanse enda men testet du i dagene før? Var det sånn at den var negativ 13 dpo og så positiv 14 dpo? Kan de ikke være svakt posiitve da? eller er det liksom enten eller?
Gjest AnneS Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 Jeg testet negativt 10 dpo og positivt 12 dpo. Nå skal det sies at jeg pleier å få mens på 13 dpo da.
MammaMø med to små Skrevet 2. september 2012 #10 Skrevet 2. september 2012 Har hatt negativ test både 11dpo og 13dpo, for så å få positiv 14 dpo(ikm dagen) :-) aldri testet positivt før ikm dagen jeg nå er jeg gravid for 3 gang og merker godt symptomene før testen er positiv. Så jeg har "visst" det før positiv test alle gangene
Adamarie Skrevet 3. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2012 Jippi, fikk svakt positivt i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå