Edda83 Skrevet 31. august 2012 #1 Del Skrevet 31. august 2012 Hei på dere, Jeg er nå i uke 9 med førstemann og har allerede begynt å kjenne litt "krangling" fra hofte/bekken. Kjenner det spesielt godt når jeg står/går og snur meg i senga. Det å gå i oppoverbakke er verre enn å gå på flatt underlag. Kan det være bekkenløsning så tidlig?? Jeg har en jobb der jeg står hele dagen så jeg kjenner litt på at dette kanskje kan bli slitsomt om det skulle fortsette. Jeg har såvidt diskutert det jeg opplever med min mor, men hun mente at det nok ikke var begynnende bekkenløsning fordi "ingen" i vår familie har hatt det.. Men en gang må vel være den første..? Heldige meg.. Skal til første svangerskapskontroll 11. sept så får ta det opp med legen da kanskje. Min vanlige lege er selvfølgelig ute ute i barselpermisjon, så håper den unge, mannlige turnuslegen som har tatt over for henne midlertidig har et snev av peiling.. Sukk... hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143967335-bekkenl%C3%B8sning-s%C3%A5-tidlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lUmlUm med tulla si Skrevet 31. august 2012 #2 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg har hatt vondt i bekken/korsrygg siden uke 6... Er 13+6 nå. Fryktelig vondt i korsryggen, og nedover beina, spesielt perioder med kraftige smerter på innsiden av lårene, som iler nedover... Jeg klarer ikke lengre å støvsuge, det er umulig, jeg får så vondt i rygg og bein. Enkelte dager klarer jeg ikke bøye meg ordentlig, det "stopper" liksom, det er umulig å presse meg videre nedover, og så gjør det selvsagt vondt. Enkelte dager er det fryktelig å gå i trapper, må gå ett trinn om ganga (som små barn ofte gjør), og verken oppover eller nedoverbakker er behagelig. å bære ting med litt vekt, er noe av det verste, synes jeg. Da føles det som om jeg blir delt i to over korsryggen, at beina splitter seg i i to, og det kan direkte svi/brenne over bekkenet, og nedover innsida av lårene. Jeg har ikke fått bekreftet at det er bekkenløsning, og siden det kommer og går, vet jeg heller ikke om det er det. Jeg er også førstegangs, og har ganske mye smerter i mageregionen også, som strekking, verking fra hoftene osv... Jeg vet ikke om dette har noen sammenheng med bekkenløsning, men det kan kanskje også være ligamentsmerter? Altså, at det strekker og tøyes i hofte/mageregionen? At ingen i familien din har hatt det før deg, betyr ingenting! Jeg tror ikke sånt er særlig arvelig, om i det hele tatt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143967335-bekkenl%C3%B8sning-s%C3%A5-tidlig/#findComment-144506251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 31. august 2012 #3 Del Skrevet 31. august 2012 begynte å kjenne det i bekkenet i uke 6 her , er nå 9+6. hadde ingenting med førstemann. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143967335-bekkenl%C3%B8sning-s%C3%A5-tidlig/#findComment-144506797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå