Gå til innhold

ferdi med pergo å det virket ikke..hva er neste hjelp man kan få?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er selv i den situasjonen og fikk anbefalt prøverør så gynekologen skal sende brev nå. Imens kunne jeg gå på mer pergo så får håpe jeg kan ver heldig før innkalling. Hvor lenge har dere prøvd? Hvor mange lurer går du hatt?

hva er egentlig prøverør? jeg har gått i fire år uten p piller... mn prøvd kanskje i tre år.. gått på en dobbel kur (sånn ca 6 mnd elr nå..) ikke noe som feiler oss.. å jeg har normal syklus :-P begynner å bli utolmodig :-P er jo bare 22... Men vi er virkelig klar!! enn dere:-)?

Er han testet? Vet du når du har eggløsning ? Har dere begge blitt sjekket ordentlig? For det at en føler og ser frisk ut er ikke sikkert stemmer. Sier det ikke for å være frekk, men at en lege som ikke har sjekket eggstokker og sæd sier du er frisk er ikke garanti. Og alder har ikke noe med saken å gjøre.

Er 35 år jeg og vi er førstegangsprøvere men jeg har pcos som kan gjøre det vanskelig....kan enten få operasjon hvor de brenner vekk noen av cystene eller prøverør og kalt ivf her inne hvis du har lest deg fram her inne. Dere har jo god tid da siden du er ung enda:) ville bedt om full sjekk hvis ikke dere har gjort det begge to og høre me legen hva han sier:)

Jeg har skjekket meg, å ikke noe galt med meg... samboer er redd for å være steril (selv om det ikke skal være noe grunn til att han er det), så han nekter, å tørr ikke å teste seg... så vet ikke helt hva jeg skal jøre.. kan jo ikke akkurat tvinge han... men han er jo oxo mer sånn att hvis det skjer, så skjer det... jeg er mer utolmodig, etter å ha ventet i 4 år ://

Men har jo blitt spådd att jeg kommer til å bli gravid da... så håpet er jo på att jeg skal bli det snart ;p

Annonse

Og foresten... jeg er ganske sikker på når jeg har EL, har ikke brukt el tester før, men el slimet å smerten er der...

Men fikk noen el tester av søster, så skal teste det ut denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...