Gå til innhold

Endelig min tur - spraystart 3 sept.,langt regime-Icsi:-)

Anbefalte innlegg

Jeg holder til på Riksen / Oslo.

- Og jeg skal meget snart starte på mitt forsøk nr 1 i runde nr 3. Jeg har vært igjennom 1 icsi forsøk i 98- festet seg ikke og en som var positiv i 2011.

Men jeg mistet mitt hjertegull i uke 26+3 (mars 2012) - pga at jeg ble akutt syk - ble hverken hørt eller sett av sykehuset i mitt fylke , jeg hadde svaret når jeg ankom legevakten ( Ileus - tarmslyng) Men alikevel ble ikke noe gjort..fordi de mente at jeg hadde nyre / gallestensvondt.

Legetabbe rett og slett :-(

Lille-gutt og jeg døde sammen - og det var bare jeg som " kom tilbake "....

Menjeg / vi prøver nå å fokusere på del 3 i livet.

Håper inderlig at vi kan lykkes igjen - for vi hadde ikke noe tru på positiv

utgang forrige gang.

Vil gjerne bli gravid - gå mot fullendte 10 mnd. samt få oppleve å bli mor på vanlig måten også. Når det først ha vist seg å være mulig. Har jeg vært prøvere siden 1996...

Fra før har vi vår vakre og etterlengtede Asia snuppa som nå er 5,5 år .Hun fikk jo en lille - bror , men som hun sier selg " han bor jo hos Englene mamma..- og morfar passer på at han har det bra."...(grine - grine) ...

Men midt oppe i altet har jeg blitt "head - huntet" angående ny jobb... - har jo ikke søkt engang...he he og vil ha den jobben ...men den starter uka etter egguttaket...så typisk...men var i farta fra dag 2 etter innsett forrige gang - løftet bare ikke tunge ting...men forsikerhetsskyld ringte jeg KK igår og spurte angående utsettelse - og det ble vanskelig....så da får vi heller bare se hvordan det blir...Krysser fingre og tær for både positiv test og ny jobb :-)

Gleder meg til å følge Dere andre her inne.

Send meg gjerne en mail eller svar her inne - hvis Du / Dere lurer på noe..

Stor

fredagklem

fra

ønskerbarn3

.

Fortsetter under...

Hei!

Det var jammen meg litt av en historie. Trist lesning at du skulle miste lillegutt pga at legene ikke hørte på deg:-(

Håper du får full klaff på icsi denne gangen,-det har du virkelig fortjent.

Når det gjelder ny jobb synes jeg du skal gå for den om det er noe du har lyst til.

Jeg var i samme dilemma,-samme firma men ny stilling fra 1. september.Tenkte at etter negativt resultat sist runde er det ikke noe sikkert at vi får det til denne gangen heller, og da skal jeg ihvertfall ikke gå glipp av nye muligheter på jobben. Og for min del passet det jo akkurat inn tidsmessig( skal forhåpentligvis ha innsett i morgen).

ønsker deg uansett lykke til både med forsøk og jobb;-)

Så grusomt Ønskerbarn3! Nå fikk jeg klump i halsen - ingen skulle trenge å oppleve det som du har vært gjennom.

Håper virkelig at det lykkes for dere denne gangen også!! Krysser fingrene og Ønsker deg MASSE lykke til!!

Hei og takk for koslige lykkeønskninger på veien.

Idag var jeg å hentet Suprecur sprayen - så den er klar til mandag morgen.

Så da tenkte jeg at jeg skal bytte på tiden jeg da...spraye kl 8 - 13 - 18 og 23 - er det flere som har flyttet tiden slik?

Er jo bare 1 time lengre frem enn det som står på arket - passer bedre til min hverdag:-)

Klem

fra

ønskerbarn3

Uffameg!Noen skjebner er bare helt uvirkelige!

Unner ingen å slite sånn som dere har gjort! :(

Men godt å se dere holder motet oppe,og prøver igjen :)

Vi og tilhører Riksen :) Første runde av 3 i oktober vi da,så da håper jeg du er i første trimester,innen jeg kommer igang ;)

Masse lykke til :)

Annonse

Tittet i dagboken min fra ifjor - og gjorde vist det da også.....greit å kunne vente til 8.....og 23 på kvelden passer veldig bra for " nattugle " meg.... he he

Guri nå er det bare under 2 døgn igjen.....Er sykemeldt om dagen alikevel , så null stress .

Heldigvis merket jeg ikke så mye av disse " bi-virkningene " forrige gang - så håper det går like bra denne gangen :-)

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...