Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg plages fortsatt med at Å endrer fra liten til stor eller stor til liten nÅr jeg poster et innlegg eller svarer!

Jeg har gnÅla om dette før, og ser jo at det skjer med fler enn meg. Det er jo i grunn en ganske merkelig bug, burde vel være mulig Å oppspore?

Det er ikke alltid det skjer, uten at jeg helt har lagt merke til et mønster. Hjemme bruker jeg siste versjon av OSX og pÅ jobb (hvor jeg er nÅ) bruker jeg Windows 7, jeg luuurer pÅ om det kanskje skjer oftere pÅ OSX? Begge plasser bruker jeg dessuten Firefox, nyeste versjon.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Filifjonka

Hvis du i innlegget ditt har en stor å, vil alle å'er skifte fra liten til stor i hele innlegget. Det samme gjelder æ og ø.

Det er en skikkelig irriterende bug, og jeg fatter ikke at de ikke har greid å fikse det enda. Det har vært tatt opp her inne helt siden de la om forumet for snart et år siden.

Gjest Filifjonka

Og der gikk det motsatt vei av hva jeg trodde gitt. Å, nei! Da gikk den teorien fløyten. I innlegget over skrev jeg en stor Å helt til slutt. Kanskje den mÅ stÅ lenger inn i innlegget for Å gjøre om alle de andre? For den store Å'en ble nemlig liten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...