kaklemor Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 og en sønn som har våknet til alle mulig tider i natt.. Så her har mannen vært nervøs for en fortidlig fødsel og virkelig tatt sitt i natt! Lillegutt våknet før seks og min mann ville at jeg skulle ligge og sove videre Klarer selvsagt ikke det men godt å ligge i noen ekstra minutter Sukk.. Elsker mannen min jeg <3 Disse kynnerne som kom i går varte i over en halvannen time med steinhard mage og vondt både foran og i korsryggen. Så kjente rask igjen denne følelsen! Med førstemann fikk jeg modningsrier fra tirsdag og han kom på fredag. Dette var sterkere enn den tirsdagen det startet.med første... Kjenner ikke stort nå men min mann kommer nok til å virkelig stå på for å avbelaste meg mye for jeg så på han i går at han var helller ikke klar for enda en baby så tidlig
VinterSol+2 Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Hehe, du får la deg dulle med! Jeg har hatt hvertfall fire runder med maserier nå jeg, de blir utløst av stress gjerne.. Men ikke noe baby enda! Men nå framover må han gjerne komme, gitt! 37 uker til mandag! Ingen som trodde jeg skulle gå så langt denne gangen, men jammensann! Du får kjenne på kroppen framover pg gjøre som den sier!
lilleluli Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Hehe, du får la deg dulle med! Jeg har hatt hvertfall fire runder med maserier nå jeg, de blir utløst av stress gjerne.. Men ikke noe baby enda! Men nå framover må han gjerne komme, gitt! 37 uker til mandag! Ingen som trodde jeg skulle gå så langt denne gangen, men jammensann! Du får kjenne på kroppen framover pg gjøre som den sier! Hehe, du får la deg dulle med! Jeg har hatt hvertfall fire runder med maserier nå jeg, de blir utløst av stress gjerne.. Men ikke noe baby enda! Men nå framover må han gjerne komme, gitt! 37 uker til mandag! Ingen som trodde jeg skulle gå så langt denne gangen, men jammensann! Du får kjenne på kroppen framover pg gjøre som den sier! hvordan kjenner du forskjell på om det er masrier eller bare kraftige/vonde kynnere??
kaklemor Skrevet 31. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2012 Hehe, du får la deg dulle med! Jeg har hatt hvertfall fire runder med maserier nå jeg, de blir utløst av stress gjerne.. Men ikke noe baby enda! Men nå framover må han gjerne komme, gitt! 37 uker til mandag! Ingen som trodde jeg skulle gå så langt denne gangen, men jammensann! Du får kjenne på kroppen framover pg gjøre som den sier! Ja, har blitt kommandert på sofaen i dag med film, chips og brus allerede :-) Hadde litt stress forrigårs pga trodde jeg lakk fostervann, så fullt mulig det utløste litt også! Jeg gikk til uke 36+5 når førstemann kom og er 34 fullgåtte på tirsdagen så blir spennende å se hvor lenge han blir i magen han lillebror Mannen skal på ikea for meg, rydde bilen for meg osv osv.. Så skal slappe godt av
VinterSol+2 Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Hehe, du får la deg dulle med! Jeg har hatt hvertfall fire runder med maserier nå jeg, de blir utløst av stress gjerne.. Men ikke noe baby enda! Men nå framover må han gjerne komme, gitt! 37 uker til mandag! Ingen som trodde jeg skulle gå så langt denne gangen, men jammensann! Du får kjenne på kroppen framover pg gjøre som den sier! Hehe, du får la deg dulle med! Jeg har hatt hvertfall fire runder med maserier nå jeg, de blir utløst av stress gjerne.. Men ikke noe baby enda! Men nå framover må han gjerne komme, gitt! 37 uker til mandag! Ingen som trodde jeg skulle gå så langt denne gangen, men jammensann! Du får kjenne på kroppen framover pg gjøre som den sier! hvordan kjenner du forskjell på om det er masrier eller bare kraftige/vonde kynnere?? Maserier er jo rier. Jeg kan time de med rietellerappen, og de fungerer som en "bølge" av s,erter, liksom. Mine sitter som menssmerter i nedre del av magen og nedover i lyskene/lårene. Maserier har jo en viss effekt, mens kynnere ikke har det, kynnere er ikke vonde i seg selv, men uehagelige. Og så er det gjerne ribbena som gjør vondt, eller der hvor det presser (feks ved full blære el) Maserier er vonde som menssmerter/sterke menssmerter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå