Elinmt Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Hei, Jeg trenger noen tips. Vi venter nr 3 om noen uker, og vi var rimelig sikre på navn.. eller jeg var det. Jeg ønsket å kalle barne Mathilde, siden de tror det blir en jente. Jeg synes det passer godt inntil søsknen navn, Julie og William. Men så kom et vennepar oss i forkjøpet og brukte navnet. De har sagt vi bare kan bruke det, men det er jo litt dumt siden ungene kommer til å gå på samme barnehage og skole.. Men jeg har jo liksom låst meg litt fast, og klar ikke helt å finne noen navn jeg synes kommer i nærheten.. trenger derfor gode tips.. på forhånd takk!!!
Cornelianelia Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Othilie Tomine Aurora Katinka Alvilde Leonora Nora Adele Amalie Susanna Sanna Pauline
Chelseafan Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Digger Mathilde,synd noen tok det da Andre forslag : Isabella Thea Oda Leona Josefine Alma Sunniva Cathrine Kjenner søsken som heter Julie,William og Leonora,men jeg personlig synes ikke det passer
sommertiara Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Ada Emilia Louise Siri Tilde Vilma
sommertiara Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 Ada Emilia Louise Siri Tilde Vilma Ops! Vilma blir kanskje litt likt William Cornelia Elise Mari Oda Tiril
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå