Nostalgia Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Jeg har siden uke 7 hatt enormt med halsbrann, hadde dette for intill en uke siden .skikkelig plaget og gikk å drakk flytende gaviscon, samarin eller graviscon tab hele dagen lang. Og nå kom jeg til å tenke på at jeg ikke har at behov for dette siden lørdag kveld for snart en uke siden. Er nå uke 29+3 . Det er jo selvsagt kjempe deilig å ikke ha disse plagene men jeg trodde det kom til å bli verre å verre jo større babyen ble.Hva kan årsaken til dette være? Hormoner da? Kan ikke se at jeg har spist annerledes heller. Mystisk
Aeris☆ Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Jeg har heller ikke hatt halsbrann på noen uker! Utrolig deilig! kan jo være at ungen ikke ligger å presser så mye på magesekken og sånn!
VinterSol+2 Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Kanskje babyens hode er festet? Eller iallefall godt nede i bekkenet? Det hjalp iallefall her:)
Sjøbanan82 Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Jeg er andregangs fødende. Har vært veldig plaget med Halsbrann inntil i dag! Håper håper.. Var til jordmor og hun sa at bebisen ligger godt nede i bekkenet allerede. Men bebisen vil ikke feste seg da dette er andre svangerskapet. Men det kan kanskje stemme det da, at det blir mindre trykk på magesekken. :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå