Gå til innhold

Hva kjøpte dere i julegave når barnet var ca 2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal så smått begynne å planlegge litt julegaver fremover, kjøpe litt her og der så vi slipper stresset opp i jula.

Hva kjøpte dere til barna når de var ca 2 år? Gutt altså.

Skrevet

Lekekjøkken. :)

Han fikk duplo og togbane av andre i familien.

Ull og annet vintertøy. (Greit å ikke bli overøst med leker når de er så små og egentlig ikke bryr seg om hva de får. :P )

Skrevet

Samme som over, lekekjøkken :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Dette sliter jeg med selv da gutten fikk lekekjøkken og sånn trehjulsykkel med foreldrehåndtak i til 2års bursdag.

Han har ALT!! :P

Men lurer på å kjøpe skikkelig dbs 3hjulsykkel :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg var en skikkelig gjerrig mamma her på dib for noen år siden. Men min gutt som da var rett over 2 år fikk en Timmy Tid veske til jul. Og det var det eneste han fikk av oss..... Syns ikke så små barn trenger all verden, de har besteforeldre som kjøper de større gavene.

Forresten så er den Timmy Tid vesken til 130 kr fra Ebay super populær fortsatt ;)

Skrevet

Jeg kjøper ikke julegave eller bursdagsgave til mitt eget barn, han blir snart 4.

Han fikk en lekebil i sommer som han hadde ønska seg lenge, siden han har bursdag så nærme jul så blir det lenge mellom hver gang han får pakke syns jeg.

Han får også en slags julekalender.

Han får selvfølgelig det han trenger av klær og sånt utenom. Kanskje en film og et blad et par ganger i året.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Vi kjøpte en barnespark om jeg ikke husker feil. Den har blitt utrolig mye brukt i 2 sesonger nå :)

Skrevet

Kjøpte akebrett og sånne små ski med reimer til å snøre utenpå vanlige sko til min nevø i fjor, da var han litt over 2 år, og var veldig populært. ellers fikk han sykkel med støttehjul av foreldrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...