Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt knust, jeg skulla så gjerne ha sett at det gikk din vei!! Men kroppen din er nok ekstremt mottagelig for en baby nå, så oktober er nok tidspunktet for dere!! <3 <3 <3 :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare stenge av å ikke kjenne noe på det, for da går jeg så langt ned i kjelleren som det er mulig..!:)

Har slitt med depresjon før, å nekter å havne der igjen..!

Så som de sier, alle gode ting et tre, på det fjerde skal det skje ;-) så nå har vi hatt tre mislykkete, å da på det fjerde skal det bli en baby som blir i magen min i 9månder....:-)

Hvordan går det med deg?:-) <3

Det ser ut som at jeg får til å komme til trondheim på det treffet, så sa håper jeg å møte deg :-)

Skrevet

Åh, sÅ koselig det blir Å treffe deg! Og, ja, har vært innom depresjonen selv ogsÅ, uten at jeg skjønte det der og da... Og jeg har ABSOLUTT troa pÅ neste runde, har hørt om sÅ mange som har mista en gang for sÅ Å lykkes etter det!! :)

Med meg gÅr det bare fint! :)

Skrevet

Gleder meg til å treffe deg også:-)

Skal mannen din være med? Han mannen her hadde litt lyst til å være med, men ikke om han ble eneste mannen der :P er det normalt at mennene er med?

Neste forsøk må gå, for det er det siste..!!:-) å jeg håper vi får flere enn 1 egg..!:) i allefall 2 egg :-)

Skrevet

Nei, mannen min vil kom ikke være med, og jeg har aldri vært på et slikt treff før, så jeg vet ikke hva som er vanlig jeg! Men der hadde jo vært koselig å møtt han også! :)

Skrevet

hei Akpa, ser at det ikke gikk veien denne gangen.. men så fint at du har godt mot nå!!!! jeg fortsetter å heie alt jeg kan!! <3

Skrevet

Får se om han blir med eller ikke :-)

Tusen takk monky <3 må bare holde motet oppe:-)

Skrevet

Er fra bli gravid siden, leste at det ikke gikk din vei denne gangen likevel. Ønsker deg lykke til neste gang!! :)

Skrevet

Er fra bli gravid siden, leste at det ikke gikk din vei denne gangen likevel. Ønsker deg lykke til neste gang!! :)

Tusen takk :-)

Skrevet

Så leit at det ble sånn AkPa, vi var jo alle så glade på dine vegne. Men neste gang sitter den! Ønsker deg all mulig lykke til i oktober :) Stor klem

Skrevet

Så leit at det ble sånn AkPa, vi var jo alle så glade på dine vegne. Men neste gang sitter den! Ønsker deg all mulig lykke til i oktober :) Stor klem

Tusen takk Plinka ;-) neste gang blir det :-D

Skrevet

Kjenner jeg er skikkelig skuffa nå AkPa etter å ha blitt så glad på dine vegne. Det var jo en sånn utrolig bra historie. MEN, vi satser på at historien blir enda bedre ved at det klaffer for dere med en gang etter denne runden her!! ;) Krysser fingrene for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...