Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Hvilke påleggsorter ville dere hatt da? Skal straks ut å handle for en god kveldsmat
Himmel og hav Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Eggerøre og spekeskinke Blåmuggost med aprikossylttøy på Vellagret Jarlsberg og paprika.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Ny kjøttpålegg av noe slag. Enten salami, servelat, skinke, roastbeef eller noe. Min mamma lager alltid egg, enten rørt eller kokt, til kvelds. Røkt laks. Agurk og tomat. Ny leverpostei. Majones. En deilig greddost. En god salat å ha oppå kjøttpålegget.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Hvis mannen og jeg skal kose oss med noe godt til kveldsmat (som ikke er middag), så steker vi oss lyse baguetter som vi smører med leverpostei og nystekt bacon. Fantastisk (og nå fikk jeg også veldig lyst på det!)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #8 Skrevet 30. august 2012 snøfrisk + avokado + laks leverpostei med rødbetsalat
fikas Skrevet 30. august 2012 #9 Skrevet 30. august 2012 Åååå, som jeg gleder meg til kvalmen går over og jeg faktisk orker å spise noe av dette mmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå