Gå til innhold

noen som vil se på meg?? :) ser tilbake på de som vil :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil se graviditet på meg?? :)

f.dato:210488

på forhånd tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Nå gikk jeg opp oktober og en gutt! :)

Ser du når jeg blir gravid igjen? F:240185

Skrevet

æsj! jeg vil være gravid NÅÅ!!! :D hehe

fÅr opp snø, kanskje rundt juletider? :)

men vintermndene :)

Skrevet

Tyrjente88 : Får opp november/desember på deg jeg, iallefall en vintermnd! :) Men så får jeg opp en stor hendelse i september også, så kanskje det er fødsel, hehe :) Kan du se på meg? Når ser du neste barn på oss, er ikke prøvere ennå altså, å kanskje kjønn?:). 260188

Skrevet
Tyrjente88 : Får opp november/desember på deg jeg, iallefall en vintermnd! :) Men så får jeg opp en stor hendelse i september også, så kanskje det er fødsel, hehe :) Kan du se på meg? Når ser du neste barn på oss, er ikke prøvere ennå altså, å kanskje kjønn?:). 260188

hmm.. spennende.. kan det ikke være at jeg får fortelle det i en vintermnd da? for har en rar følelse for at det kanskje har truffet :)

jeg får opp to barn til på dere..

men ikke før seint neste år, eller tidlig 2014 :)

to gutter :)

Skrevet

Hei Tyrjenta88:)

Jeg får opp november her, kanskje mnd skifte til des. men før jul.

Får opp jente jeg.

Kan du se om jeg føder snart?? termin om en uke,,,

og kjønn?

Skrevet

hei :)

jeg får opp tallet 2. so enten to dager før, to dager etter.. eller at det er 12 sm prøver å komme frem :)

lykke til :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk det med deg, hadde det klaffet? :)

Skrevet

det hadde ikke klaffet, men har ikke fått tr..

men så er jeg så uheldig at jeg har uregelmessige sykluser...

og ingen positiv g.test!! men nå er brystvortene mine Sååå vonde!

og stikkninger, (kraftige) både på venstre og høyre side.. så får se hva som skjer :)

Skrevet
det hadde ikke klaffet, men har ikke fått tr.. men så er jeg så uheldig at jeg har uregelmessige sykluser... og ingen positiv g.test!! men nå er brystvortene mine Sååå vonde! og stikkninger, (kraftige) både på venstre og høyre side.. så får se hva som skjer :)

hei :) svarte deg på pm istad, men så leste jeg dette og ville bare tipse om en ting... har også hatt laaaange sykluser og mye tull... er du sikker på at du har hatt el? jeg kunne ha sånne symptomer rundt el noen ganger, omtrent på den tiden jeg trodde jeg hadde ikm... ;) krysser fingrene for deg!

Skrevet

det er ikke alltid jeg har el.. men tror nok det er el som er på vei.. tok en el test i sted, negativ, men den andre streken, var mye tydelig enn den bruker å være når den er heelt negativ..

Skrevet

noen som kan se når jeg føder?:) har sykehustermin 28.10 men den er veldig feil og de har funnet ut at barnet kan komme når som helst nå og de har strippet meg. er så spent, og irriterende å ikke vite noen ting:o f.dato 13.11.94 :)

Skrevet

Hei tyrjente88, lenge siden sist, hvordan er det med deg? Fikk opp gravid i september jeg.. altså nå..hmm..men skal ikke gi noen falske forhåpninger for har ikke hatt fremme kortene på en stund, og har ikke vært her inne på leenge, men fikk så lyst å se på deg ;) Tror gravid nå eller veldig snart...

Håper det klaffer snart altså! Heier på deg <3

Skrevet

Jeg heier også masse på deg tyrjente <3

Skrevet

ja, jeg er veldig spent nå.. drømmene fyker rundt graviditet, fødsel og positive tester, og stkkningene er i fra en anne planet..

men er vell bare el som er på vei i min uheldige verden!!

men innerst inne er jeg optimist, og har en merkelig følelse på at jeg egentlig er gravid nå.. så spennende tider i vente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...