81-Mamma<3<3 Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Jenta mi har så hard mage hele tiden! Må gi laktulose daglig, og likevel er det bare harde klumper som kommer. Har gitt klyster et par ganger hun har vært forstoppet også. Har spurt legen, han ville vente noen md og se. Noen som har erfaring med dette? Er det noe jeg kan gjøre? Har så vondt av mitt lille gull
<3 mine søte små<3 Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 svisker eller maltekstrakt funker her i gården
81-Mamma<3<3 Skrevet 30. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2012 Mener hun drikker nok ja! Ammer endel enda. Hun får vann til alle måltider og en flaske med svaktblandet mme til kvelds for sovingens del. Hun får ofte sviskemos ja. Har prøvd malt og olje også. Er bare laktulose som virker litt....
Love88 Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 her bruker jeg litt rapsolje i grøten morgen og kveld....
me_87 Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Jeg bruker rapsolje i begge grøtmåltidene og i middagsglasset. Her hjelper det helt supert! Men slutter jeg en dag med det så har det vært like hardt igjen så jeg må bruke det hver dag.
bitthen Skrevet 1. september 2012 #9 Skrevet 1. september 2012 Stakkar lita! Det må jo være noe som gjør at hun er så plaget uansett liksom??
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #10 Skrevet 1. september 2012 Slik var jenta vår også, så startet vi med 1-1,5 ts rapsolje i grøten morgen og kveld, og gir sviske drikke på flaske 1-2 ganger pr dag, raps olje brukes også i middagsmaten hennes. Også maserer jeg magen hennes og dytter bena opp mot magen hennes når hun starter å presse, så hun får litt hjelp :-/ holdt på i 6 mnd nå straks, og enderlig ser det ut til at det løsner seg opp litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå