Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, melder meg inn hos dere jeg, er gammel i gamet da så har vært gjennom noen runder med IVF/ICSI . Så vår historie et litt lang, men skal prøve å korte ned :) barneønsket vårt startet vinteren 2001, etter ferdig utredning og flytting starta vi så med assistert høsten 03. Ble gravid men lykkenskulle bare vare til uke 17 , da måtte jeg føde vår lille vakker jente som ikke fikk se dagens lys. ca 6 mnd etter fødsel ble jeg på ny gravid, men det endte også med en SA, slik fortsatte det så jeg har ikke tall på alle SA'r og MA'r i første runde, men så hadde jeg en operasjon for todelt livmor i 07. Måtte vente 6 mnd før vi kunne prøve igjen, så på første forsøk som var frys ble det negativt. Men på første fersk forsøk så satt endelig spiren og ble til den ble født på våren 09,nå har vi prøvd på søsken siden januar 10, fikk se min aller første positive test først nå i juni, men dessverre så endte svangerskapet i uke 9. Venter nå på neste menstruasjon som jeg håper kommer i midten av september, da er det oppstart på progynova og satser på at det er fryseeggene som skal til :) har tre på frys så håper på gullegget blant de. Reisen har vært lang og vond og håper snart vi får sette punktum. Slik at vi slipper å sette livet vårt så mye på vent pga prøving medisiner osv. Min aktivitet på forumet kommer nok til å gå i bølgedaler alt etter humør, jobb, familie osv :) jeg holder forresten til på St.olav og der blir jeg til vi får ett søsken :) Hilsen Maranwe :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143967179-hei-ny-jente-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen hit, måtte oppholdet ditt bli kortvarig:-) :-)

du har gått gjennom endel ser jeg.,

jeg er også på st.olav

Takk :) ja det har vært litt av en kronglete vei til der vi er i dag, så om vi får ett barn til så skal jeg være evig takknemlig :)

Hei og velkommen hit til oss :)

Uff,for en "ryggsekk" du har med deg da?!? Utrolig hva man takler! Du må jo være steintøff!

Lykke til videre :)

Takk, ja du har så rett, det er utrolig hva man kan takle, selvfølgelig lar jeg meg lov til å føle på sorgen og ikke stenger den inne, så blir ting lettere ettervært å så er man i gang igjen. Men redselen ligger der hele tiden når man har vært gjennom så mye. Så jeg får heldigvis god oppfølgning på klinikken når jeg blir gravid og skal ha 12/13 ukers ul om vi kommer så langt igjen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...