moota m storebror&lillebror Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Har lyst å lage wok, men har kastet wok pannen for at jeg sikkert ikke kom til å bruke den noe særlig Kan jeg bare bruke den vanlige pannen å få en god middag??
Gjest peacock Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Ja! Vi har ingen wok, men bruker sautepannen vår masse til wokretter :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2012 Ja! Vi har ingen wok, men bruker sautepannen vår masse til wokretter :-) Herlig Da må jeg bare finne på noe jeg kan wokke
Gjest peacock Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Om du har travelt en dag anbefaler jeg oppskåret kyllingfilet, godt med frosne kinesiske grønnsaker (liker best eldorado!), nudler og sånn oystersauce/spring onion woksaus på pose. Stek kyllingen først, så har du i de frosne grønnsakene, og når de er tint og stekt litt har du i woksausen som kjempefort er varm. Kok nudlene et par minutter og venn de opp i retten. Server gjerne med hvitløksbrød. Godt og relativt sunt på travle dager :-)
L-8 Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Ja! Vi har ingen wok, men bruker sautepannen vår masse til wokretter :-) Herlig Da må jeg bare finne på noe jeg kan wokke Vi wokker ihvertfall en par-tre ganger i uken med sautépannen her i huset vi moota, duger som bare det! Alt kan wokkes!
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2012 Har allerede tatt opp et eller annet kjøtt og lagt i kjøleskapet. Her skal det wokkes imorgen :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå