Prøverpåentil Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Jeg regner med at jeg har lyst på en ammepute.. ser veldig behagelig ut å ha det til å støtte seg på Men finnes mange forskjellige i mange forskjellige prisklasser.. Er liksom den de selger på Kid interiør til 299 ,- like god som Babydan til 899,-? Tips? Og pris?
Lisse_01 Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Jeg kjøpte ammepute for flere mnd siden. Kostet rundt 300 kr i Sverige. Bruker den allerede om natta jeg. Har den mellom beina, og gir støtte til magen. Sover bedre med den
*Ninnin* Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Jeg ville fått meg en brukt for å se om jeg kommer til å bruke det, da mange ikke bruker. Også ville jeg kjøpt den dyreste og tjukkeste vis det var noe for meg. Da di billige blir fort flate. Jeg selv har en skikkelig en og den merker man ikke er brukt. Like fast og fin
kaklemor Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Jeg kjøpte på kid og likte den godt men ammet ikke lenge m førstemann.. Forhåpentlig får jeg en baby som vil suge seg fast i meg denne gangen
♥Spirevipp♥ Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Jeg regner med at jeg har lyst på en ammepute.. ser veldig behagelig ut å ha det til å støtte seg på Men finnes mange forskjellige i mange forskjellige prisklasser.. Er liksom den de selger på Kid interiør til 299 ,- like god som Babydan til 899,-? Tips? Og pris? Jeg har sydd min egen "pølse". Tok et gammelt sengetøy som jeg klipte opp til ønsket bredde og har puttet dobbeltdyna vår inni. Den er mye lenger og mykere enn de du får kjøpt, og kostet meg ikke en krone Utrolig deilig å ha til og med nå, med stor mage og bekkenproblemer.
Netti*** Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Har hatt kid sin. Ammer i over 3 år med bare 3 mnd pause. Fikk 2 tette. Gikk fint det. Den ble veldig tynn og når babyen er liten er det litt kjipt. Men merket det mest med nr. 2. Har en langt dyrere nå, veldig tykk og god. Vet ikke hvordan den er når han blir større, men den er verd pengene:-) Ble en dyrere fordi jeg tok mannen med til Sverige på shopping og han SKULLE ha Laban ammepute til babyen. Så da ble det det :-)
bomsa Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 Dyr eller billig, det viktigste for meg var at den kunne vaskes. Noen er isoporkulene bare tømt inni et bomullstrekk, mens noen har en "inni pute" i et slags plaststoff. Da er det ingen problem å ta av og vaske den.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 30. august 2012 #8 Skrevet 30. august 2012 Jeg kjøpte ammepute for flere mnd siden. Kostet rundt 300 kr i Sverige. Bruker den allerede om natta jeg. Har den mellom beina, og gir støtte til magen. Sover bedre med den Du er en REDDENDE ENGEL!! den skal jeg få sambo til å grave frem på loftet har ikke kommet på å prøve den til det, jeg som over så dårlig :/
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 30. august 2012 #9 Skrevet 30. august 2012 Har amma 3 barn uten ammepute. Bruker dyna fra vogga til støtte dei første vekene før ungen er så stor at den kreve heile fanget. Smak og behag. Men kjøp heller brukt før du er sikker på at det passer for deg er mi anbefaling.
FirstAidKit Skrevet 30. august 2012 #10 Skrevet 30. august 2012 Jeg brukte CozyFix. Hadde en "vanlig" ammepute først, men opplevde at jeg brukte mye energi på å holde den fast mens jeg ammet. Og så fant jeg altså CozyFix, og det reddet hele ammeperioden min. Den har et belte slik at du spenner på deg ammeputa. Superpratisk! Slenger med en link, så får du sett. Den er ganske dyr (nærmere 1000 kr), men du får den til fin pris på finn.no http://www.cozyfix.com/
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 31. august 2012 #11 Skrevet 31. august 2012 Hadde god erfaring med ammepute sist. Tror det spesielt er godt for oss som ikke har så store bryster. Uten følte jeg nesten at de ble dradd litt i meste laget hehe... Så ypperlig når man er sår og litt vond både her og der. Lånte en av en venninne. Kommer ikke til å kjøpe på forhånd for tenkte dette var noe som var greit å ønske seg av eventuelt besteforeldre Men hadde nok valgt en uten isoporkuler inni om det var mulig pga vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå