Tiin Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Dette er andre barnet mitt. Hadde ganske veltrent og ikke minst flat mage før jeg ble gravid 2 gang. Er like stor nå som jeg var 4 mnd med jenta. Nå stikker den ut og er kjempe hard. Det ene bildet er fra morgningen. Stor fra jeg legger meg til jeg står opp. Ikke blir den mindre heller. Er tvilling selv, men er det mulig jeg venter tvillinger? Visste ikke at det gikk jeg. Hjeelp:P Kanskje det er gutt. Har jeg guttemage? Bare 8 uker.. Den er ikke blåst opp. Hvis jeg prøver å trekke den inn så gjør det vondt.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Litt oppblåst er du nok for d er normalt uansett men,du var stor ja..trenger ikke å bety at d er tvillinger for d om men,at du kansje kan vær lenger på vei enn først anntatt eller at du rett å slett bare vokser fortere andre gang jeg er 12+1 å folk tror jeg er 6 mnd på vei men,er bare en inni magen min..
lUmlUm med tulla si Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Oi, wow, den var veldig stor til å bare være 8uker! Jeg er straks 14 uker, og magen min er godt under halvparten av din! Og jeg var verken veltrent eller direkte flat fra før....Men du kan vel kjenne livmora godt da? Jeg mener, med en slik mage må vel livmora være i hvert fall rett under navlen et sted? Jeg kan kjenne livmora mi rundt en cm under navlen, og hvis du kan det samme, vil jeg kanskje tro det er to inni der. Jeg har bare en, jeg har vært på tidlig ul et par ganger Ellers kan det jo være du er oppblåst, selvom du ikke merker det selv.
Tiin Skrevet 30. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2012 Tusen takk for svar. Jeg er 110 % sikker på når jeg ble befruktet. Dette var veldig planlagt. Med eggløsningstest før, under og etter. Visste når den var, og når den var over. Hadde sex kun en gang på eggløsningsdagen. Litt oppblåst er nok normalt, men føler dette er veldig oppblåst. Hehe. Pluss at den øker i grad. Blir større, ikke mindre. Helt hard. Bare merkelig. Når jeg våkner om morgningen så står den der. Hadde kanskje trodd den var litt mindre på morgningen. Fikk veldig tidlig positivt på graviditetstest. Vet ikke om det har noe å si. Takk uansett for at du tar deg tid til å svare:)
Tiin Skrevet 30. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2012 Ja synes jeg også. Det strekker så veldig i sidene. Hvordan kjenner man livmoren? Og hvordan kjennes den ut?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Har også diger mage til å være 11 uker (mindre enn din, men likevel). Hvis du er bekymret så er det kanskje en ide å ta privat UL i uke 11-12 for å se hvor mange som er der inne?
Gjest Leaf Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 Hvor gammel er barnet ditt? Det som er utenfor magen altså
Tiin Skrevet 30. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2012 Har bestilt innvendig ultralyd nå. Fikk time imorgen tidlig:) Blir spennende å se hva som gjemmer seg der inne.. Kanskje en liten eller vent stoor gutt:) Hehe. Jenta mi er 3 år. Blitt stor jente.
Tiin Skrevet 30. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2012 Jeg er bare 8 uker så synes den er litt i største laget. Var veldig veltrent etter 1 barn så hadde kanskje trodd det skulle ta litt tid i hvertfall å få mage denne gangen. Hadde liksom ikke noe valg. Måtte fortelle det til mor og far tidligere enn jeg hadde tenkt. Nå smører jeg og smører. Hvis dette er begynnelsen. Hmm.. Håper det roer seg litt. Strekker så veeldig.
lUmlUm med tulla si Skrevet 30. august 2012 #10 Skrevet 30. august 2012 Livmoren kjennes som en hard kant over bekkenet et sted, om den har kommet opp. Man kjenner den ekstra godt etter orgasme, da blir den skikkelig hard og stram.
Gjest Leaf Skrevet 30. august 2012 #11 Skrevet 30. august 2012 Ok, tenkte hvis hun enda var veldig lita så kunne det være en årsak til at magen sto slik ut, men hun er jo ikke såååå lita lengre Du må oppdatere oss da
håpefull<3 Skrevet 30. august 2012 #12 Skrevet 30. august 2012 Jeg er nesten like stor som deg, men ikke fullt like stor. Er snart 12 uker. Venter bare en To bekjente av meg var gravid samtidig, hun ene fikk stor mage veldig tidlig, mens hun andre var lita til langt over halvveis. likevel stagnerte hun "store" slik at hun "lille" tok henne igjen og var størst på slutten. Så om du skulle ha kun en baby i magen, så er det ikke sikkert magen fortsetter å vokse i samme tempo resten av svangerskapet gleder meg til å høre hvor mange som gjemmer seg der inne
Tiin Skrevet 30. august 2012 Forfatter #13 Skrevet 30. august 2012 Takk for alle svar:) Jeg hører fra meg imorgen. Veeldig spent.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 30. august 2012 #14 Skrevet 30. august 2012 Hei! Har ei venninne som sleit med å skjule graviditeten frem til 12 uker fordi magen var så stor. Like stor som når jeg var 5-6 mnd på vei. Men når hun ble lengre på vei stangnerte det. Da hun var 6-7 mnd på vei var hun ikke spesielt stor. Livmoren kan utvide seg mere hos noen enn hos andre. Og enda mer normalt med stor mage tidlig ved nr 2 eller 3 . Og med tanke på at du er slank og veltrent og du kanskje er en av de, så syns jeg ikke magen din er sjokkerende stor lykke til uansett
DramaMama Skrevet 31. august 2012 #15 Skrevet 31. august 2012 Jeg er bare 6+0, og har også unormalt stor mage, begynner nesten å lure på om jeg er lenger enn jeg tror... Har allerede fått spørsmål om graviditeten, selv om jeg gjerne vil holde det hemmelig... Skal på ul i uke 8, blir spennende å høre... Lykke til
**Cayenne** Skrevet 31. august 2012 #16 Skrevet 31. august 2012 Jeg var sånn som deg med nr to ved 8 uker - dro på ul, og det var bare en der Er slank slik som du, og da synes gjerne magen mye bedre enn om man har litt kjøtt på beina fra før, særlig med nr to. Lykke til og gi oss en oppdatering!
Florida11 Skrevet 31. august 2012 #17 Skrevet 31. august 2012 Venter spent på oppdatering ;-) Og forresten, gratulerer med baby i magen!
Tiin Skrevet 31. august 2012 Forfatter #18 Skrevet 31. august 2012 Hei igjen alle gode hjelpere:) Her var det bare en i magen:) Større enn lille jenta på samme tid. Fikk med et bilde hjem. Koselig å se det lille hjerte banke. Fikk høre at det var 140 slag i minuttet. Kanskje det er en liten gutt der inni? Magen er i hvertfall større og spisere denne gangen her. Spennende tid fremover. Skal tilbake om to uker. Takk for alle svar. ønsker alle lykke til videre,
Jelandnr5?! Skrevet 1. september 2012 #19 Skrevet 1. september 2012 Så bra Noen ganger får man stor mange tidlig, da jeg fikk nr to så fikk jeg mage veldig tidlig. Fire mnd på vei så var jegnesten like stor som når jeg var høy gravid med nr 1. Så for meg var det stor forskjell. (men det skal også sier at jeg var veldig liten med første mann, andre så ikke jeg var gravid før jeg var 6 mnd på vei og barnt kom 3 uker før
Tiin Skrevet 21. november 2013 Forfatter #20 Skrevet 21. november 2013 Nå er jo hun lille 7 mnd men må jo svare på tråden. Hun var 3680 når hun ble født og magen min var mye større hele veien enn med 1. Var kjempe redd for at den skulle sprekke opp men fikk heldigvis ingen strekkmerker. Men det var like før de poppet opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå