Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår godt hvordan du har det, jeg har selv hatt det slik flere ganger. Ut i fra egen erfaring både når det har gått galt og når det gikk bra med blødning, vil jeg kanskje tippe du blør pga av noe annet enn at det er en abort på gang. De gangene jeg har blødd og det endte i abort, var det ingen eller liten stigning på HCG. Den gangen det gikk bra, hadde jeg en kjempeblødning en dag og små blødning påfølgende dager. Da var jeg ca 6 uker på vei og UL viste TO foster og en blødning fra livmoren. Heldigvis stoppet den etter noen dager med sengeligge og null belastning av kroppen. Så håper veldig at du har en blødning f.eks i livmorhalsen eller livmoren, siden HCG stigningen din er så bra. Masse lykke til på UL i morgen, det er uansett noen veldig følelsesladete og slitsomme dager du har. Håper å se en positiv oppdatering fra deg i morgen :)

Gjest Løvemusene

Håper, hva er det som skjer? Kan det fortsatt være håp??

Krysser alt jeg kan for deg.

Metti, håper det bare var kjøre slimhinner som gjorde det rosa, crinone er noe herk, jeg har tykke fine slimhinner som aldri blør, og til og mine ble herpa av crinone.

Jeg får nytt prøverør i oktober, fant det ut akkurat nå :)

Annonse

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg ønsker deg masse lykke til og håper alt står bra til med den lille!

Det må være veldig vondt for deg å ha det slik og gå rundt med en usikkerhet om dette går bra eller ei, men vi krysser fingrene for deg og sender mange gode lykkeønskninger! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...