babylover Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 er uke 38+4 i dag. har vert i god form hele svangerskapet, men di siste dagene har jeg vert så kvalm og uvel, øm i magen og ryggen... I dag mårres måtte jeg kaste opp og fekk da en veldig ubehagelig kynner, men så kom ingen flere. Er fortsatt uvel og halvkvalm. Noen som har opplevd dette og hvet hvorfor det plutselig er slik????
*Ninnin* Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Blir man syk og uvel så langt ut i sv.skapet skal man ta kontakt med føden for å rådføre seg med dem. Noen ganger så kan det være tegn på noe, mens andre ganger er det ikke noe og normalt. Geit og høre med dem, mulig det også kommer litt på når du sist hadde kontroll også
Piipii Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Jeg har samme følelse og jordmor sa til meg at dette var veldig normalt når det nærmet seg fødselen:)
Tutla Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Jeg er 31+1 i dag og opplevde veldig øm og vond mage + rygg natt til i går og utover gårsdagen. Tok kontakt med jordmor og fikk en hastetime hos henne. Var kvalm og uvel og periodevis svimmel også. Hos meg kommer det nok av stress + at mini i magen snudde seg fra seteleie til hodeleie. Så mye strekk og vridning i magen + litt for mye å gjøre på jobben........ Så her går det mot sykemelding, når jeg bare får fatt i legen min.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå