Gå til innhold

Noen som bare har fått ut 1 egg på uttak? Og brukt ICSI?

Anbefalte innlegg

hadde vært så greit med noen solskinnshistorier. Dessverre gikk det ikke bra for oss, når vi igår fikk ut 1 egg og brukte ICSI. Ingen befruktning. Har vært igjennom langt og kort regime nå. Det lange måtte de avbryte før egguthenting, det korte fikk jeg som sagt ut 1 egg. Lav dose, grunnet pco..

Så jeg er så glad for at jeg startet i dette gamet når jeg var 21, nå er jeg 22 og et evt neste forsøk blir nok ikke startet opp før jeg er 23.

Fortsetter under...

Det skal ikke være lett å få barn.. Jeg har også et avbrutt forsøk bak meg og er på kort regime nå. Er veldig spent hvordan dette går. Forventet uttak på mandag. tror jeg aldri har vært så nærvøs før..hvor mange eggposer lå du an til før uttaket?

Så spennende Vizzy ! Det går nok bedre for deg får vi håpe :) Mitt problem er nok tydeligvis at alt stopper opp, gang på gang og ikke kommer lengre.

Første UL ( ca 4-5 dager etter oppstart med puregon) så hun ca 3-4 eggposer på hver eggstokk, veldig små, men de er der. Neste gang så de bare 2 eggposer som var blitt større siden sist, de andre var like små. og på uthentingsdagen var det kun ett egg som var såpass stort at de mente det var et egg inni. Hun fjernet også noen som var halvparten så store, antageligvis for at de ikke skal bli til cyster seinere.

Nei, det skal være sikkert og visst at dette ikke er en dans på røde roser, men vi må aldri gi opp :))

ønsker deg masse lykke til på uttak og håper du får ut noen fine og gode egg :D

SÅ spennende Vizzy ! Det gÅr nok bedre for deg fÅr vi hÅpe :) Mitt problem er nok tydeligvis at alt stopper opp, gang pÅ gang og ikke kommer lengre. Første UL ( ca 4-5 dager etter oppstart med puregon) sÅ hun ca 3-4 eggposer pÅ hver eggstokk, veldig smÅ, men de er der. Neste gang sÅ de bare 2 eggposer som var blitt større siden sist, de andre var like smÅ. og pÅ uthentingsdagen var det kun ett egg som var sÅpass stort at de mente det var et egg inni. Hun fjernet ogsÅ noen som var halvparten sÅ store, antageligvis for at de ikke skal bli til cyster seinere. Nei, det skal være sikkert og visst at dette ikke er en dans pÅ røde roser, men vi mÅ aldri gi opp :)) ønsker deg masse lykke til pÅ uttak og hÅper du fÅr ut noen fine og gode egg :D
Takk for det:-) Hadde 2 fine eggposer pÅ ene siden og 3 pÅ den andre pÅ tirsdag. skal pÅ ny kontroll om en time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...