Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Siste søknaden ble sendt inn lørdag.
flåklypa Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Hei. Det tok ca 1 1/2 veke fra eg sende papira på stønad til barnetilsyn til eg fekk innvilga søknad. Etter eg hadde fått brevet der det stod at søknaden var innvilga, fekk eg nytt brev i posten fra nav om at søknaden var mottatt og behandlingstida var ca ein mnd.......
Bolla med 2 små <3 Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Ringte med nav forrige uke, fikk da beskjed om at det var ca 2mnd behendlingstid.. (hjelpes!!) Men håper som hun over her sier at det "bare" er 1mnd behandlingstid!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Liten vits å spørre på et forum ang dette pga det er svært varierende saksbehandlingstid fra fylke til fylke.. Noen steder 1 mnd, andre steder 5-6 mnd... Det lureste du gjør er å ringe nav og få vite hva som er saksbehandlingstiden i DITT fylke.. Om det tar mer enn 4 uker å behandle søknaden skal du også motta et brev om antatt svartid...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Hei igjen! Må bare skrive og fortelle at det gikk bare 4 uker før jeg fikk svar og penger på konto. Veldig fornøyd med nav.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Leverte inn søknad om stønad til barnetilsyn 21 august. Enda ikke hørt noe. Snakket med nav på tirsdag, de sier de skal begynne å behandle den nå...
midgard Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 I fjor sendte jeg søknad på mandag og pengene var på konto torsdag samme uke:))) søkte ikke i august da, men i okt/nov, man får etterbetalt inntil 3 mnd... sender søknaden i morgen, håper det går raskt denne gangen også....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2012 #10 Skrevet 20. oktober 2012 når jeg søkte nå gikk det tre dager!!Det er rekord!!Søkte 21, og hadde vedtak 24!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå