Gå til innhold

Hva spiser dere i løpet av dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvordan spisevanene deres er under graviditeten, og når er termin?

Jeg synes selv ikke jeg spiser altfor mye, men har et vanlig kosthold pluss at det blir et par sjokoladebiter på kvelden. Får ikke veldig mye mosjon da jeg har bekkenløsning og en stillesittende jobb.. Men raser opp i vekt. Mye er vann, men det kan jo ikke kun være det...

Er nå i uke 36, og gått opp 18 kilo.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Shanti ♥
Skrevet

(Det føles som jeg...) spiser like mye og likeens som før jeg ble gravid.. Et par måltider med supergrovt brød om dagen (vi elsker det fra bakeren...luksus i hverdagen!), middag og litt snacks. Har ekstra fokus på 5 om dagen, fisk 2 ganger i uka og å bruke "rent" (ikke-prosessert) kjøtt, og prøver å bytte ut sjokoladen med nøtter, rosiner o.l., men blir fort en hel sjokolade på kvelden eller en kroneis på vei hjem fra jobb likevel. Ellers drikker jeg mye mindre kaffe og brus enn vanlig, og sverger til Farris bris og fruktjuice. Og følger rådene til Helsedirektoratet, selvsagt.

Skrevet

knekkebrød å atter knekkebrød me masse pålegg..salat.. middag å baare vann..pluss masse sjokkolade hver dag:(:( går søren meg ikke opp i vekt .. kun 1 kilo pga veske...men siden vesla ligger med føttene konstant oppe i magesekken har jeg litn plass for mat til tider...

Skrevet (endret)

Spiser 1 skive til frokost + 1 glass melk.

1 skive til lunsj + 1 glass melk og ofte litt frukt

Middag

Litt sjokolade på kvelden

Og 1 skive og melk før jeg legger meg

Spiser som jeg alltid har spist. Er matlei til 2000

Jeg mosjonerer mye da eg har hund

Er 35+4 og har gått opp 7,2 kg

Endret av Lisse_01
Skrevet

jeg drakk bare farris helt til jordmor sa jeg måtte kutte det ut pga alt saltet i den bant vann i kroppen... ble bedre da jeg sluttet..

Skrevet

3 brødskiver til frokost

6 brødskiver på jobb ( veldig aktiv i barnehagen)

Middag

kveldsmat

+ 5 frukt om dagen. godteri og snop i helgene. Drikker ikke brus og saft,i uka men det hender jeg tar litt juice hvis jeg blir desperat etter noe søtt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...